Go’økt og enkel lunsj

Da var det fredag igjen! Jeg føler at ukene bare flyr avgårde om dagen, men det sies jo at tiden går fort når man har det gøy. Jeg har fått banket inn ukens nest siste økt mellom kundene mine i dag, og sier meg godt fornøyd med gjennomføringen. Noen økter kjennes bare bedre enn andre, selv om kanskje vektene og repeisjonene ikke var så mye annerledes. Men det å ha god kontakt med musklene og trykk gjennom hele økta er det som gjør at jeg satt igjen med følelsen av ei skikkelig go’økt i dag. Jeg trener et helkroppsprogram 6 dager i uka nå, og jeg liker veldig godt å trene på denne måten. Det jeg ikke liker så godt er alle knebøyene jeg har tatt, jeg tror faktisk aldri jeg har vært så støl i beina som denne uken. Og enda har jeg bare gjennomført 600, så jeg har 263 igjen før jeg kan si meg ferdig! Jeg trente ikke bare bøy i dag, men også blant annet chins og utfall til siden.

Genser fra Better Bodies / tights fra 2XU / sko fra Inov-8 (sponsede lenker)


Etter den siste PT-timen min i dag bærer det avgårde på jentehelg til Frøya, med noen fantastisk fine jenter. Det blir kun trening og kos hele helgen, så det blir virkelig godt. Pakkinga har jeg ikke begynt på enda, så jeg måtte velge en enkel lunsj-løsning for å få tiden til å gå opp i dag. Jeg er litt lei av kesamsmaken i seg selv, så nå har jeg begynt å blande den med en boks yoplait. Det er så godt, spesielt med litt frukt og bær i tillegg.


Helt til slutt vil jeg tipse dere om tidens tilbud på Hit The Gym, for nå er det faktisk mulig å trene ut året for 99 kroner! Gymmet har ingen binding, så du er ikke bundet på noe vis selv om du ønsker å teste ut gymmet. Jeg trives iallefall veldig godt der, og jeg er sikkert på at de om velger å prøve det kommer til å gjøre det samme!

5 kommentarer
    1. Hei. At vett detta kje har noe me detta inlegge å gjer. Men kas pre-workout bruke du og kas vil du anbefala?

    2. virkelig imponert over disse knebøyene assa! Høres jo helt forferdelig tungt ut 🙂
      I og med at jeg har hund selv må jeg bare spørre hvor Guapo er når du er på tur? Har litt problemer med hvor jeg skal gjøre av min egen hvis jeg skal noe sted 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg