Riga & Energiboost

Hei dere! Vi landet for et par timer siden, og jeg har hatt en veldig fin og avslappende helg i Riga. Vi har spist mye god mat, vært på spa, shoppet litt og selvfølgelig trent. Jeg booket hotell ene og alene etter hvor de hadde best treningsrom, sånn at jeg hadde muligheten til å få inn noen gode økter mens vi var på tur. Det fikk jeg også, med stor styrkesal og et svømmebasseng fikk jeg både trent og testet svømmeferdighetene. Under ser dere noen små glimt fra turen vår:

Det er så gøy at så mange blir med på kilometerchallenge, jeg hadde ikke trodd at så mange spreke mennesker skulle bli med. Selv løp jeg 6 kilometer i dag tidlig før jeg trente litt styrke og hoppet i bassenget etterpå. For å utfordre kjernen litt ekstra tok jeg planke med 20 kg på ryggen, da tvinges virkelig musklene til å jobbe! Begynn med 5 kg og jobb deg oppover før du øler belastningen gradvis, akkurat som med andre øvelser.

T-skjorte fra Craft / tights fra 2XU (lenkene i innlegget er sponset)


På grunn av min fine kilometerchallenge følte jeg også at jeg kunne spandere på meg selv et par nye løpesko. Veldig fornøyd med disse rosa Nike skoene, gode å løpe i og ikke minst superfine! Jeg skal teste de litt mer senere ikveld, etter en PT-time skal jeg ut på tur med Guapo som jeg virkelig har savnet denne helgen. Satser på å ha gjort unna minst 12/50 i løpet av dagen. Etter en langhelg med mye avslapping og god mat føler jeg virkelig at jeg har fått en energiboost som jeg skal ta med meg gjennom hele uka! Helt til slutt vil jeg bare tipse om dette mandagstilbudet:

7 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med kjæreste Nora!! Så godt å se at du har funnet en, så kan jeg leve i håpet om at det fortsatt finnes noen skikkelige gutter igjen der ute 😉 Kos dere videre!

    2. Sigrid: tusen takk for det 🙂 har hatt han ei stund nå, han er bare ikke like glad i kameraet som meg! Han kom når jeg minst venta det, så da skjer vel det samme for deg og 😉

    3. 20 kilo på planken – wow det er bra! Jeg klarer bare 5..! Men jeg synes stående planke er bedre jeg 😉
      Helt riktig å belønne seg selv med nye sko! Treningssko og klær motiverer jo bare videre, ikke sant! Stå på, Flinka!!! 😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg