Økt 2 og luksuslunsj

Det blir ikke noe mindre heftig dette programmet mitt, og jeg jente allerede i går kveld at jeg var støl etter den første økta. Å gå lang tur med Guapo i dag tidlig løsnet godt opp i musklene heldigvis, og jeg kjente med skikkelig klar for økt nummer 2 som så slik ut:

Knebøy 4 x 8

Utspark 2 x 10

Pushups i slynge med bein på kasse 3 x 12

Sittende facepull 4 x 10

Sittende fronthev 3 x 10

Sideliggende sidehev 25 + 5*5

Bicepscurl 3 x 12

Kneetuck i slynge  4 x 10

På slutten ville jeg få opp pulsen litt, og la til hoppende pushups mellom to stepkasser. Det er så morsom øvelse, samtidig som jeg kjenner at jeg får presset ut det aller siste fra bryst og armer. Begynn med en vanlig pushup med hendene på begge kassene, før du presser deg opp i været så hardt at du tar et “hopp” og lander mellom de to kassene igjen. Der tar du en smal pushup før du på nytt presser deg opp i et hopp slik at du lander med hendene på kassen igjen og gjentar det hele så mange ganger du klarer. Jeg klarte 2 x 8 runder i dag før det sa stopp, og jeg er egentlig greit fornøyd med det!

Tights fra Better Bodies / supermyk topp fra Röhnisch / sko fra Inov-8 (sponsede lenker)


Over til det viktigste, nemlig lunsjen min i dag! Søtpotet har vært savnet, og det var et gledelig gjensyn i dag. Karbonader med søtpotet-fries er slett ikker verst på en helt vanlig tirsdag. Jeg brukte 400 g karbonadedeig, to egg, litt løk, salt og chili som jeg formet sammen til karbonader og stekte i panna. Samtidig hadde jeg søtpotet-fries i ovnen på 200 grader i ca 30 minutter. Et lite tips er å vende søtpoteten i eggehvitter + krydder før de går i ovnen, da blir de ekstra crispy og gode!




Nå skal jeg klappe sammen maskina og kose med bursdagsgutten min, Guapo er nemlig 1 år i dag!

5 kommentarer
    1. Hei Nora!
      kan du forklare forskjellen mellom søtpotet og vanlig potet, og hvorfor du velger søt istedet for vanlig?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg