Egg, bacon og turkamerater

 God morgen! Jeg har spist egg og bacon den siste uken i strekk tror jeg, enten til lunsj eller kveldsmat. Det er godt, det metter lenge og det er ferdig på under 10 minutter. Jeg bruker enten kalkunbacon eller biffbacon, sistnevnte har blitt min favoritt. Her er fettinnholdet lavt og proteininnholdet høyt, så denne typen bacon kan du spise hver eneste dag. Jeg har ikke sett det andre plasser enn Meny, så jeg sørger for å hamstre skikkelig hver gang jeg er der. 


I går var det sol og blå himmel her i Trondheim, og det må bare utyttes. Tenk nå er det jo straks november, og med det ustabile været vi har her i byen må vi gjøre det beste ut av dagene vi har. Det vet jeg og Linn å gjøre sammen i allefall, det er så godt med turkamerater som alltid stiller opp med et smil! Vi har med oss sekk ene alene for å ha med oss kamera, det er jo viktig når bloggere skal på tur. Og når vi først hadde sekk, så måtte vi jo selvfølgelig ha med oss noen Questbarer også. De er så geniale å ha med på tur, eller bare hvis man ha behov for litt ekstra påfyll i farta. Å gå tur er en udervurdert form for trening, for bare det å være i aktivitet og få pulsen opp kan utgjøre mye. Skru opp tempoet litt, eller bestem deg for å gi ekstra gass i motbakkene så blir du fort svett på ryggen. Generelt er det med hverdagsaktivitet viktig, ta trappa, sykle til jobb eller gå en tur i skogen. Kroppen er skapt for å brukes, husk det 🙂

Meg i lue, ullgenser og tights fra Kari Traa. Linn har ullgenser og pannebånd fra Kari Traa, turbukse fra Craft (sponsede lenker)



Denne trofaste turkameraten var selvfølgelig også med, han svikter aldri. Vi har akkurat vært ute på morgenturen, og straks skal jeg til behandlig for hofta som krangler med meg. Resten av dagen blir heldigvis finere, med PT-timer og en styrkeøkt på meg selv ikveldinga. Den økta har jeg tenkt å gjennomføre kanonbra, og jeg synes alle dere skal gjøre akkurat det samme på trening i dag også!

8 kommentarer
    1. Ser nydelig ut! Lurte på om du vet hvor gammel man må være for å kunne delta i bikini fitness/athletic fitness? Må man ha fylt 18? Setter veldig pris på svar! Super motiverende blogg!!:)

    2. Hei Nora. Kan du oppsummere ukene du har spist etter “lavkarbo” ukene? Jeg er interessert i å vite om det har endret kroppen din på noen måter?

    3. Du er så fiiin! Du har den treningsgleden, den matgleden og DEN KROPPEN som jeg (og sikkert mange andre) drømmer om. Digger offseason-formen din! Forbilde <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg