Milk & cookies


Det er bare noe med kombinasjonen kjeks og melk, det er så fantastisk godt sammen. Brus, saft eller vann ved siden av blir liksom ikke helt det samme. De “skumle”
kjeksformene mine ble ikke like bra som jeg hadde tenkt, men smaken på kjeksene ble derimot kjempegod! Oppskriften ser slik ut:

3 egg

5 ss mandelmel

5 ss peanøttmel

3 ss peanøttsmør

2 scoops vaniljeprotein

250 ml kokosmelk

3 ss sukrin gold

1 ts bakepulver

En klype salt

Pisk egg og sukrin gold godt sammen. Tilsett kokosmelken og pisk litt videre. Bland alt det tørre og bland det inn med resten, før du tilsetter peanøttsmøret til slutt. Vær sikker på at det er romtemperert og mykt slik at det blander seg godt inn i røra. Fordel til kjeks med spiseskje på bakepapir og sett inn i ovnen på 200 grader  i 18-20 minutter. La kjeksene avkjøle seg på rist, før du serverer med melk.

Lenkene i innlegget er sponset



Jeg spiser alltid av hodet først enten det er pepperkaker, marsipangris eller på kattekjeks!

I dag er jeg hjemme med “sykt barn” og skal derfor ikke på trening. Guapo er ikke helt i slaget, så vi har vært til dyrlegen i dag og fått medisin og en krage han er lite fornøyd med. derfor får jeg heller legge ved noen bilder fra gårsdagens økt som jeg hadde på Flex sammen med Siri. Ingen nye øvelser denne gangen, men gode gamle som alltid fungerer. Ligende lårcurl er en av favorittene mine for å trene bakside lår, og tåhev er uten tvil min favoritt for legger.

 Sprek tights fra Dcore / t-skjorte fra Reebok / sko fra Inov-8

Nå skal jeg komme meg på kjøkkenet for å bake litt mer, siden det ble en treningsfri dag må jeg utnytte tiden til noe annet jeg synes er gøy. I morgen kommer det derfor flere gresskar-oppskrifter til dere, det er jo Halloween alt i morgen!

7 kommentarer
    1. Heidu! Jeg sendte deg en mail ang. coaching og bikinifitness forrige helg og ville bare forsikre meg om at du har fått den 🙂 Har du sett noe til denne og evt rukket og lest over den?
      Kos deg videre hjemme i dag – en treningsfri dag er deg vel fortjent! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg