Søndagsfrokost med lavkarbobriks

God morgen! Akkurat nå sitter jeg i sofaen godt tullet inn i et pledd, og har for første gang denne uka sovet litt lenge. Herlig følelse å våkne uthvilt! 5/5 styrkeøkter er gjennomført, og alt jeg skal gjøre i dag er å gå en lang tur med Guapo. Det gjør vi jo hver eneste dag, med hund har man alltid en turkompis. I går hadde jeg ikke bare hadde jeg Guapo, men Linn var med på tur hun også. Vi skal jo begge stille igjen til våren, og vi har allerede laget masse planer for oppkjøringen sammen. Dette blir så gøy! Jeg skal feire romjul og nyttår i Dubai, og derfor blir diettstart 1.desember for å ha muligheten til å kose meg i julen. Det er faktisk ikke lenge til i det hele tatt, og jeg kjenner at jeg gleder meg virkelig til konkurranseoppkjøring igjen.

 Jakke, ullgenser, lue og tights ( -30%) er alt fra Kari Traa. Lenkene i innlegget er sponset


Linn er også i Kari Traa fra topp til tå, og du finner genser, tights (-30%) og pannebånd her.

Dagens frokost ble veldig enkel – lavkarbobriks med salami og ost. Dette er faktisk andre gang jeg lager denne oppskriften på kort tid nå, jeg ble så fornøyd med den! Kjempegodt og metter veldig, veldig lenge. Gikk du glipp av den sist den ble postet så finner du den her. Ferdige på under en halvtime og vel verdt å vente på 🙂 På søndager har de fleste kanskje litt ekstra til til å lage frokost også, og kan unne seg noe ekstra godt. Nå skal jeg komme meg ut på tur, før det blir hamburgere til middag i kveld. Ønsker alle en super søndag!


8 kommentarer
    1. Heeeldigen som skal til Dubai, er det ferie eller? 🙂 Får så lyst å handle Kari Traa når jeg er innom bloggen din, hehe 🙂 Ha en flott søndag 🙂

    2. Hei! Jeg er veldig i tankeboksen om dagen, å lurte på om du kunne svart kort på noen spørsmål. Hvordan synes du det er å jobbe som PT? Har det vært vanskelig å skaffe kunder? Hvor mange timer har du i uka? Jeg vurderer selv å si opp min trygge jobb for å jobbe som PT, men er veldig stressa for at jeg ikke klarer å få råd til å leve…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg