Solskinnstur og bacon med god samvittighet

I går høljet det ned med regndråper mens jeg gikk tur med Guapo, slik var det heldigvis ikke i dag! Stor sol på himmelen og vi gikk langtur i det fine høstværet. Halvveis i turen tok vi oss en velfortjent pause, og satte oss ned for å nyte sola i bare ullundertøyet. Ikke bare hadde jeg med meg verdens fineste hund på tur, men ogås en av de aller fineste jentene jeg kjenner – Linn. Vi hadde sekken pakket full med Questbarer, vannflasker, hundegodis og selvsagt speilreflekskamera!

Lenkene i innlegget er sponset


Dagens første tips er at det er 40% avslag på genseren min fra Craft, perfekt til høstturer. Det nydelige settet til Linn er også på tilbud – du finner bukse her og genser her i flere forskjellige farger. Sånn det var dagens klestips, men jeg tror dere kommer til å sette ENDA mer pris på dagens mattips! Selv om jeg prøver ut lavkarbo nå føler jeg ikke for å spise vanlig bacon. Det trenger jeg heller ikke, for på Meny fant jeg både biffbacon og kalkunbacon! Næringsinnholdet er utrolig bra, og det smakte faktisk utrolig bra også. Nå skal jeg spise bacon hver eneste dag fremover – og det kan jeg gjøre med god samvittighet! Dagens middag ble i dag svidd torsk med et lass bacon og blomkålmos. Blomkålmosen er enkelt laget av et lite blomkålhode som er kokt mykt. Deretter moser jeg det med stavmikser, sammen med en 3 ss cottage cheese og 1 ss smør. Bruk krydder etter ønske, jeg valgte salt, hvitløk og litt chili.



Det var dagens tips fra meg . ha en fin kveld alle!

7 kommentarer
    1. Du bør prøve å bytte ut cottage cheese i blomkålmosen med enten litt smør og fløte, eller en lettere versjon med kesam 🙂 Det gjør den litt mer myk, men du kan jo selv velge hvor mye du vil mikse den, slik at det blir litt tyggemotstand 🙂 Det synes ihvertfall jeg er en utrolig god oppskirft, hakket bedre enn med cottage cheese! Ønsker deg en fin helg 🙂

    2. Er akkurat den sorten questbar du har bilde av her god ? 🙂
      Har prøvd 6 ulike smaker fra før 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg