Supersett som svir & protein-iskaffe

 Jeg er støl i rumpa allerede, og det er ikke mange timene siden jeg har trent engang. Bein var på menyen, og jeg kjørte knebøy, strake markløft, lårcurl, hipthrust og avsluttet med et helt forderdelig supersett. Forferdelig er forresten kanskje å ta i litt, men jeg virkelig et elsk/hat forhold til akkurat dette supersettet. Bulgarske utfall og step ups kjøres rett etter hverandre, og det svir virkelig! Først tok jeg 10 repetisjoner å bulgarske utfall og kjørte direkte 10 step ups på den samme foten, før jeg byttet. Gjenta dette 3 runder så skal jeg love at det kommer til å svi hos de fleste av dere også!

Ny og fancy tights fra Dcore finner du her / t-skjorte fra Reebok her / sko fra Inov-8 her (lenkene i innlegget er reklamebaserte)



Selv om supersettet var dødstungt beit jeg tenna sammen og gjennomførte.  Jeg må jo leve opp til trykket på t-skjorta mi “Talk less – lift more”

Før økta var jeg faktisk litt trøtt og måtte ha litt ekstra koffein før jeg satte i gang. Proteiniskaffe er så godt, og veldig lenge siden jeg har laget! Superenkelt er det også 🙂 Kok opp blittelitt vann og rør ut 2 ts pulverkaffe i vannet.  Bland ut 15-20 g proteinpulver i en shaker med 3 melk/vann. Jeg synes personlig det blir mye bedre med melk, men dette er opp til hver enkelt. Jeg brukte soyamelk for første gang i dag, og det ble veldig godt det også! For litt ekstra sjokoladesmak tilsatte jeg noen steviadråper med karamell-smak, men dette er absolutt ikke nødvendig. Du kan fint tilsette sukrin/stevia i stedet, for å få litt ekstra søtsmak på den. Gjerne tilsett noen isbiter og topp med kanel også, så er du klar for å nyte er herlig protein-iskaffe!

9 kommentarer
    1. Hei,
      Du gjør det selvsagt 3 sett pr fot? Totalt 6 runder?:)
      Gjør du ferdig alle 3 rundene på ene foten før du tar neste fot?

    2. hei! elsker å lese bloggen din! vet du om noen andre fine fitnesblogger? også lurte jeg på når det er lurt å bruke det belte når du f.eks gjør markløft og hva det hjelper til med? 😀

    3. Snakk om ass-burn da! Gjorde bulgarsk utfall i går (sliter litt med teknikken, så kjører heller en hantel i en hånd annenhver gang, litt tyngre, brenner like mye), men tok den i supersett med hip thrust med ekstra burn factor (holdt i minst 5 seconder på toppen) >.< Jeg trodde det gjorde vondt i går... Haha! Gjør vondt å sitte og stå 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg