Utegymnastikk og laksewraps

Trening trenger ikke alltid å bli gjort inne på gymmet, av og til er det ikke det som frister heller. Jeg startet dagen i dag med en frisk tur med Guapo, både kropp og sjel har godt av litt høstluft. Likevel klarte jeg ikke å ta helt fri fra å prøve noen styrkeøvelser, tykke greiner er jo supre for pullups! Jeg fikk trent litt på turnferdighetene mine også, med Guapo hoppende på siden. De er ikke helt på topp for å si det sånn, og jeg gleder meg virkelig til å lære mer om trening med kroppsvekt uten utstyr. Om noen uker skal jeg på kurs i Street Workout & Calisthenics gjennom AFPT – og det har jeg virkelig troa på. Jeg synes det er så gøy å utfordre meg selv og å lære nye ting, som jeg igjen kan lære bort til andre. Enn så lenge skal jeg fortsette å henge litt i trær mens jeg er ute, litt er jo bedre enn ingenting 🙂 Selv om det begynner å bli litt kaldere ute nå går det helt fint med de riktige klærne, samtidig som man holder pulsen oppe ved å være i aktivitet.


Ullgenser, ullsokker og pannebånd fra Kari Traa / tights fra Skins (reklamelenker)

Dagens første måltid ble laksewraps med mangosaus – det er så utrolig godt! Alt du trenger til sausen er 1 mango, saften av 1/2 lime, 1 ss sukrin gold og litt finhakket rød chili. Bruk en stavmikser til å mose alt godt sammen, og smak til hvor mye chili du ønsker å bruke. Jeg brukte ca 2/5 av chilien i sausen og synes den ble helt perfekt. Naturlig søt og frisk,  og kan brukes som tilbehør til mange retter. Jeg var sulten etter tur og gikk enkelt og greit for speltlomper med salmalaks og grønnsaker i strimler. Kjapp, sunn og utrolig god mat i farta. Jeg brukte agurk, purre, gulrot, mango og avocado inni, og det var nesten umulig å rulle de sammen fordi de var så tykke. Kjent problem hos meg, enten det er taco eller laksewraps vil jeg alltid fylle de opp mest mulig! Det gikk heldigvis likevel, og jeg kunne nyte disse laksewrapsene til lunsj:



Nå er jeg klar for resten av dagen, både trening av meg selv og trening av PT-kunder venter. Ha en fin tirsdag alle sammen 🙂

4 kommentarer
    1. Haha, er et kjent “problem” her òg! 😉 Men funker bra med en gaffel til for å spise opp forskyvede rester på fatet 😉
      Ja, det er virkelig helt nydelig ute nå. Frisk høstluft og nydelige høstfarger. Koser oss ute på tur om dagen! 🙂 Skal drikke opp kaffen her, på med varme klær og ut på tur i skogen i det flotte høstværet.
      Ha en riktig fin tirsdag du også!

    2. Hei, Nora.!
      Jeg er blandt en av dine mange faste leseer av bloggen din. Det jeg kunne tenkt meg var et innlegg som kanskje kan handle om PT vs coaching?
      Nå om dagen har jeg fått litt lysten på å få en liten ekstra boost på treninga og kostholdsveiledning. Man leser på treningssentre at PT kan sette opp treningsprogram og gi kostholdsveiledning. Fordelen med PT på treningssentere er kanskje at de er med på selve treningsøkta, mens en online coach der foregår alt over nette.
      Håper du forstår ønsket mitt og kan lage et innlegg: PT vs online coaching – fordi valgene er mange og en smule vanskelig føler jeg.
      Hilsen
      Linda 🙂

    3. Hei 🙂 Får jeg spørre deg om du har celulitter etter du la på deg etter konkurransediett? Ha en super dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg