Mandag & beinøkt

Tights fra Skins (-30% akkurat nå)  / genser og belte fra Better Bodies / sko fra Reebok  (lenkene i innlegget er sponset)

Sånn startet jeg uka mi – med en skikkelig god beinøkt på Hit the Gym. Vanligvis elsker jeg mandager og spretter opp av senga, men i dag var jeg ganske trøtt da alarmen ringte. Trøtt og tung trening gir ikke alltid de beste resultatene, så jeg heiv 2 scoops med SAW i shakeren min før jeg trente. Det er en pre-workout med blant annet koffein, taurin og kreatin. Dette er de beste pre-workout miksen jeg vet av som selges i Norge, og den er uten kalorier også. Super på dager jeg har behov for  litt ekstra energi, sånn som i dag!



S.A.W preworkout finner du her og søt shaker her.

Jeg er veldig fornøyd med økta i dag, som besto av knebøy, gående utfall med kettlebells, strake markløft, leg extensions og hip thrust før jeg avsluttet med å supersette glutebridge på ball og lårcurl på ball. Da er det lov til å legge seg godt ned å slappe av i en fatboy på gymmet etterpå! Beina mine føltes nemlig litt som gele etter jeg var ferdig, og det kan jeg takke det siste supersettet for. 3 x 15 repetisjoner på hver av de to øvelsene svei virkelig, men herregud for en god følelse jeg har når det er gjennomført med glans 🙂

Ikke bare er det lov  å slappe av litt, men påfyll må til det også. Sjokoladegrøt er noe av det beste jeg vet, jeg blir faktisk aldri lei! Først koker jeg havregryn med vann, kanel, sukrin og en ss kakaopulver. Jeg lar det koke noen minutter, men tar kaserollen av før den blir helt ferdig. Da er grøten litt “vannete,” men når jeg rører inn en scoop sjokoladeprotein blir den perfekt! Jeg toppet grøten i dag med bananskiver, mandler og sukkerfritt syltetøy. Veldig fin start på treningsuka for min del, så håper jeg det samme gjelder dere. Det er mandag – sett standarden og hold den gjennom hele uka!


3 kommentarer
    1. Hei Nora! Ville bare fortelle deg at i dag ble det ditt innlegg som motiverte meg til å gå på trening og gjennomføre en god økt på tross av at treningspartneren min meldte pass, – jeg er nemlig en sånn en som fort bare soser rundt uten å yte så mye når jeg trener alene. Men i dag holdt jeg koken! Bakte forresten gresskarmuffinsene dine i helgen, og nå er de borte for lengst for å si det sånn 🙂 Ha en fin uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg