Høstmorgen

Hei dere! Denne tirsdagen har ikke startet på noen dårligere måte enn gårsdagen – med to timer ute i sola. Med meg hadde jeg Guapo og nydelige Linn, da blir det virkelig en fryd å være ute i den friske høstlufta. Det er så godt å gå om morgenen, det kickstarter dagen sånn synes jeg. Spesielt når man går i godt selskap og skravla får i ett om fitness, mat trening flyr tiden bare forbi. To bloggere ut på tur måtte selvfølgelig ha med sekk med kamera og godbiter til både oss og Guapo. Mens Guapo fikk hundegoderi hadde vi med oss shots med Fres, for litt ekstra energi en tidlig morgen. Det er egentlig bare ferdigblandet Fres i konsentrert form, ikke noe mer hokuspokus enn det 🙂

Fres finner du her / praktisk tursekk her (lenkene i innlegget er reklamebaserte)



Selv om sola varmer så kjennes det virkelig på temperaturen at det har blitt høst. Jeg vet ikke helt hvorfor det er sånn, men høsten er faktisk en av favoritt-tidene mine i løpet av året. Ingenting slår høstluft, den er så frisk og fantastisk god. Så liker jeg så godt alle høstfargene ute, samtidig som jeg er full av energi etter sommeren. Ja, høsten er uten tvil en bra årstid! Det gjelder bare å kle godt på seg, slik at man kan nyte lufta og naturen uten å fryse.Heldigvis er det ikke bare trærne som får fine farger, men den nye kolleksjonen fra Kari Traa er også utrolig spreke og fargerik! Jeg har falt pladask for plaggene og gleder meg til mange fine og varme høstturer i tiden fremover 🙂

Ullgenser, tights, pannebånd og ullsokker er alt fra Kari Traa.



Etter to dager med styrketrening tar jeg fri fra vektene i dag. Jeg skal heller finne frem pisken for å trene andre, både PT-kunder og online-kunder skal få jobbe! Så har jeg store planer om å få til en god oppskrift på gresskar-cookies i løpet av dagen også, blir den vellykket så vet dere hva som kommer på bloggen i morgen 🙂 Ha en sprek og sporty tirsdag alle sammen!

7 kommentarer
    1. Deilig. I morgen har jeg fri og har planer om å starte dagen med en tur ute i høstlufta. Enig med at høst er best, cardio ute er alltid digg, men når sommeren er varm og vinteren er kald så må jeg si at høstluft og vårluft er det beste!

    2. Så herlig start på dagen! Tror kanskje jeg må gjøre et forsøk på å komme meg opp litt tidligere fremover. Hehe. Du inspirerer! Stå på! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg