Den beste starten

Denne uken har virkelig startet på den beste måten jeg vet av – nemlig med ei skikkelig god beinøkt. Det blir faktisk ikke bedre enn det! Med mitt elsk/hat forhold til beintrening er det så utrolig godt å være ferdig med det også – iallefall for noen dager.  Jeg er full av motivasjon etter å ha streamet fitness-konkurransen i helgen, og kjenner virkelig på at jeg har mye å gi nå for tiden. Det gjør det så utrolig gøy å være på trening! Økta mi i dag tidlig så slik ut:

Knebøy 3 x 5

Bulgarske utfall 3 x 8

Strake markløft 3 x 8

Glutebridge 3 x 10

Pullthrough 3 x 12

Cable-squat 3 x 15

Rosa antishake tights / rosa treningssko (lenkene i innlegget er reklamebasert)



Cablesquat er en fin øvelse å avslutte ei økt med, for å få ekstra kontakt med setemusklene. Jeg kjenner virkelig at det svir i rumpa på denne øvelsen, og liker å holde antall repetisjoner på 12-20. Ta tak i stang eller tau og rygg noen skritt før du setter deg dypt ned i en knebøy. Slapp av mest mulig i armene, og hold tykket på hælene. Stram rumpa godt på toppen og kjenn at den virkelig jobber!


Rosa skal det være! Belte og håndledds-støtte fra Better Bodies. Ny og god BCAA fra Nanox finner du her.

Middagtips har jeg desverre ikke i dag, for så langt har jeg ikke kommet enda. Men jeg har et supert lunsjtips i farta, for nå har jeg nemlig testet enda flere av produktene til Tine! Nei, jeg er absolutt ikke sponset men det hadde vært noe det. For den greske yoghurten med mango og pasjonsfrukt er nemlig ekstemt god, men jeg synes det er litt mye med over 20 kr for den. Da går jeg nok oftere for en boks mager kesam til halve prisen. De nye Go’ morgen yoghurtene smakte også supert, men de har jo ikke særlig høyt innhold av proteiner. Uansett gir jeg tommelen opp for flere alternativer uten sukker, slik at det blir lettere for folk flest å velge sunne alternativer 🙂

Nå venter trening av flinke PT-kunder, middagslaging og tur med Guapo 🙂 Finfin start på uka her i gården altså – håper det samme gjelder alle dere!

4 kommentarer
    1. Jeg har også et elsk hat forhold til beintrening.. det tror jeg nok de fleste har 😉 Freshe og inspirerende bilder også, som alltid.
      Håper du får en fin kveld videre 🙂

    2. Hei! Beklager at jeg går litt vekk fra temaet her… Men ser du har Reeboks Nano 4? Jeg har Nano 3.o og vurderer å investere i Reeboks løftersko… Men lurte på hvordan de var i strl (feks sammenlignet med nanoene)? Har nemlig sett på tidligere innlegg at du har begge deler =) Skal kjøpe fra Statene over nett, så er så kjedelig om jeg får feil strl 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg