Raw brownie og rå muskelkraft

Dere må bare prøvde denne fantastiske brownien! Den er med hånden på hjertet like god, om ikke bedre enn Toro-brownie. Og at den er ekstremt mye bedre å spise enn Toro sin er det ingen tvil om, for denne er sukkerfri, supersunn og faktisk er den helt raw også. Det er første gang jeg prøver meg på en slik oppskrift og det ble jo ekstremt vellykket. Oppskriften ser enkelt og greit slik ut:

10 store ferske dadler

100 g mander

1 ss raw kakaopulver

Litt havsalt

0,20 dl vann

Kjør mandlene til mel i kjøkkenmaskin. Fjern stenen fra dadlene og tilsett, og kjør videre til du får en seig masse. Det er viktig at man bruker ferske, da de er mye saftigere og gir riktig konsistens. Tilsett vann og havsalt og kjør litt videre, slik at alt får blandet seg godt. Plasser massen i en boks og legg i fryseren en halvtimes tid, og du er klar til å nyte disse fantastiske godbitene. Dette ble virkelig en fest i munnen, jeg har ikke ord for hvor fornøyd jeg er med denne oppskriften! Så ekstremt god 🙂 


Over til noe annet som er helt rått – mine egne prestasjoner på trening nå om dagen. Jeg er i allefall dødsfornøyd selv, det er så herlig når ting går fremover. Etter å ha stangnert på skulderpress til manualer har jeg gått tilbake til militærpress igjen, og det går kjempebra! Jeg kjørte 3 x 6 repetisjoner på 40 kilo sist økt, og det gikk overraskende lett. Jeg bruker likevel belte i livet for å støtte opp i korsryggen, og jeg prøvde den nye typen fra Better Bodies.  Det er litt tykkere i ryggen, men jeg må helt ærlig si at jeg liker mitt gode gamle av lær best 🙂

Topp fra Better Bodies / kompresjonstights fra Skins / sko fra Reebok ( lenkene i innlegget er sponset)


Tykkere belte med borrelås finner du her – lærbelte som er favoritten min her.

Nå skal jeg snart banke inn ukens siste økt – satser på rå muskelkraft og skikkelig trykk! Ha en super søndag alle 🙂

13 kommentarer

Siste innlegg