Uteøkt og ny favoritt!

Hei dere! I går ble all treningen min utført utendørs – det er så greit å utnytte det fine været så lenge man har mulighet. Jeg startet dagen med å jogge i ca. 40 minutter med Guapo – og senere på kvelden ble jeg med på Fitcamp på festningen med en stor gjeng jenter. Det var to av mine flinke PT-kollegaer fra Hit The Gym som holdt økta, og da måtte jeg selvfølgelig hive meg med. Etter Booty Bootcampen fikk jeg virkelig øynene opp for utetrening selv, man kan fint få en god treningsøkt med bare kroppsvekt. Selv om det begynner å bli mørkt om kveldene klarte jeg å knipse bilder av noen av øvelsene, og har du tid kan du jo gå ut og prøve de selv i kveld 🙂 Vi jobbet i 40 sekunder,  før vi hadde 10 sekunder pause og gikk videre til neste øvelse.

Hoppende utfall. Denne øvelsen gir virkelig melkesyre i beina, og krever at du jobber. 40 sekunder føles faktisk ganske lenge ut når man utfører denne øvelsen! Det begynner å bli kjøligere ute også – så jeg trente i pannebånd og tights fra Kari Traa, genser fra Better Bodies. (Reklamelenker)


Dype knebøy. Her kan du enten kjøre opp tempoet, eller legge inn knebøy med hopp for ekstra tyngde på øvelsen. Utfordre deg selv hver runde på hvor mange knebøy du klarer på de 40 sekundene du jobber!


Planke. Her kan du kjøre vanlig, eller så kan du øke vanskelighetsgraden litt. Legg først den armen i bakken slik at du støtter deg på albuen, før du legger ned den neste – så opp igjen slik at du får strake armer. Denne gir god utfordring til kjernemuskulaturen!


I tillegg kjørte vi blant annet burpees, suicide, gikk trillebår, hadde brytekamp og fikk opp pulsen for å si det sånn! Etter økta var jeg en glad, svett og sliten jente. Sulten var jeg også – jeg rakk heldigvis innom butikken for å prøve en fantastisk nyhet fra Tine! Gresk yoghurt med 90 kalorier, med smak av blåbær og acai. Jeg elsker virkelig at det stadig kommer flere alternativer til sunn mat på farta, og jeg gleder meg virkelig til å prøve den andre smaken også. Det er virkelig ingen grunn til å velge dårlige alternativer til mat, selv i en hektisk hverdag.

Flere enn meg som har falt pladask for denne? Forresten kåres vinner av tights-guide på Facebook-siden min litt senere ikveld, så følg med!

6 kommentarer
    1. Veldig enig med deg, syntes det er kjempe bra at det kommer mer sunn mat man kan spise på farta! Har smakt den nye Tine 14 smaken med mango og pasjonsfrukt, og den var supergod 😀 Så den burde du absolutt teste fortest mulig! Tine har også lansert Go’morgen- yoghurter uten sukker, og begge smakene var kjempegode 😀

    2. Spiste Tine 14 med smak av blåbær og acai på nattevakt i går og den var supergod! Har mango og pasjonsfrukt i kjøleskapet som jeg skal nyte i kveld 🙂

    3. Hei! Jeg vil gjerne være med på fitcamp, men jeg fikk ikke noe info da jeg sendte Mail. Hva er det, og når?

    4. Veldig, veldig lenge siden jeg har lest blogger, men nå har jeg lest litt her og det gjorde meg så glad! Du er og blir en solstråle! 🙂 Håper du har det fint, sender en stor klem fra Oslo <3

    5. web : http://americanwheyprotein.co/
      100% Whey Protein Isolate 5lbs, Chocolate
      Features
      ===========
      Highest quality whey isolate protein
      29 g of protein per serving
      Extremely high biological value
      Fortified with glutamine peptides to further support muscle tissue integrity and immune system efficiency
      Aspartame free
      Rich in Branch chain amino acids and Glutamine
      Rich in immune system enhancing protein fractions

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg