Bootycamp og søndagssmoothie

Hei dere! I går var det Booty Bootcamp på marinen – og herregud så gøy det var! Over 100 treningsglade jenter møtte opp for å trene med oss, og jeg er superimponert over innsatsen. Økta varte i litt over en time, og helt på slutten la vi inn en liten challenge. For de av dere som ikke var der tenkte jeg å gi den til dere likevel, slik at dere kan gjennomføre den hjemme! Helt på slutten av økta måtte alle gjennomføre 24 knebøy, 24 utfall, 24 spensthopp og 24 hoppende utfall rett etter hverandre. Jeg pleier å si at å gjennomføre under 3 minutter er godkjent, alt over er egentlig underkjent tid. Men med innsatsen alle disse jentene la ned i går så skjønner jeg at beina var litt slitne før vi kjørte i gang challenge. Absolutt alle gjennomførte med glans – og jeg kunne ikke gjøre annet enn å smile resten av lørdagskvelden. Absolutt et vellykket arrangement, og jeg gleder meg  allerede til alt det morsomme vi skal gjøre i tiden fremover. Under ser dere noen bilder fra økta vi kjørte ute i det gode været:



I dag hadde jeg lyst på noe friskt og godt til lunsj – resultatet ble en sunn og god søndagssmoothie. I denne hadde jeg en boks mager vaniljekesam, 800 g frosne bær, 1 boks kokosmelk og to bananer. Jeg tilsatte også noen spiseskjeer med sukrin for ekstra søtning. Miks alle ingrediensene i en blender og kjør til massen er jevn. På toppen hadde jeg blåbær og gojibær, så godt og så enkelt!
,

Det var velfortjent etter noen timer sammen med fineste Linn i dag tidlig, vi har jobbet med noe gøy som dere får se resultatet av i morgen. Frem til dag får jeg bare ønske dere en riktig god søndagskveld!

6 kommentarer
    1. Det var et utrolig bra opplegg, håper på noe lignende i fremtiden:)
      er vell ikke mulighet for å se flere av bildene som ble tatt under økta?

    2. Takk for ei god og artig økt! 🙂 Det var god stemning med blide og engasjerte instruktører og smilende deltakere overalt! 🙂

    3. Superartig å få være med på dette 🙂 Dere er så flinke og engasjerte!! Håper på flere bootcamper 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg