Løping & siste dag

Ny uke – nye muligheter! Jeg skal allefall utnytte muligheten til å nye sola denne siste dagen i Kypros. Selv om det har vært størst fokus på styrketrening har det blitt litt løping også, det gjør alltid godt! Jeg har egentlig fokusert alt for lite på løping i sommer med tanke på Toughest. Jeg kjenner jeg gruer meg til å løpe opp alle trappene i Holmenkollen, men det skal gå på pur vilje om ikke annet. Jeg fant en liten bakke å spurte litt i her også, ikke helt det samme men man må ta det man har!



Kompresjons-shorts fra 2XU / t-skjorte fra Craft / sokker fra Kari Traa (sponsede lenker)

Jeg feilberegnet varmen litt og måtte ta meg en liten pause i løpinga, og la like gjerne inn noen sett med pushups. Man trenger jo absloutt ikke være inne på studio for å få gode økter, det kan man få overalt. Etter løpeturen trengte jeg noe kaldt og forfriskende. Iskaffe og vannmelon ble løsningen, det smakte utrolig godt etter svettingen! Jeg bestiller alltid uten sukker og med skummet melk, så blir iskaffen helt innafor den også. Helt innafor er det også å tenke på å at resten av dagen skal jeg bare slappe av på solsenga, før vi kommer hjem i natt. Finfin start på uka med andre ord, håper ale dere starter den på en god måte også!



9 kommentarer
    1. Du er såååå flink til å trene og spise sunt osv!! Virkelig en inspirasjon! Når er den Holmenkollen greia? husker ikke hva det het, hehe

    2. Ok så da skal du ikke på diett til scene form før neste år da? Hmmmm gleder meg bare til å se alle musklene dine komme frem. Tror virkelig du har bygget deg bra opp dette året. Gleder meg til å se forskjellen fra forje gang! Er jo fremgang vi vil ha vel :-)?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg