Lips & chocolate


Morgenstund i kosegenser og shorts fra Better Bodies (lenkene i inlegget er sponset)

For andre har hverdagen begynt igjen – men jeg tar snart ferie! Det skal bli godt etter en sommer med masse jobbing, og selv synes jeg det er fortjent. Jeg har brukt denne morgenen til å planlegge turen, og til å kose masse med Guaposen min. Han er fortsatt ikke vant til speilreflekskamera, noe jeg iherdig jobber med. Uansett, før ferieturer synes jeg det er greit å freshe opp looken litt, og jeg tok derfor turen til ElinInjeksjonsspesialisten. Jeg har vært demomodell for Elin siden 2011, så jeg føler meg 100% trygg i hennes hender. Jeg har Restylane i leppene, fordi jeg synes store lepper er så utrolig fint! Det må selvfølgelig ikke bli for mye av det gode, men jeg vet ikke av noen som har så godt estetisk blikk som Elin så det bekymrer jeg meg aldri for. Jeg vet på forhånd at resultatet blir bra hver eneste gang 🙂 Nå har hun utviklet en helt egen teknikk som heter XO-lips by Elin, som gjør leppene ekstra fine og fyldige. Mange har spurt meg om behandlingen gjør vondt, og helt ærlig må jeg si at det ikke er ille i det hele tatt. Man får en bedøvende krem over leppene først, som fjerner det meste av følelsen. Så er jo det hele over på noen få minutter også – så smerten er absolutt ikke noe å være redd for.

Effekten er ikke permanent, men varer i 3-6 måneder etter behandlingen. Selve stoffet Restylane inneholder ingen giftstoffer, og er et trygt stoff. Jeg vil likevel påpeke at hvis du vurderer å ta Restylane så skal behandleren være autorisert. Gjør research og finn en dyktig behandler med god erfaring, som kan gi deg akkurat det resultatet du ønsker deg. Det ser ikke ut som Guapo er overbegeistret for å bli kysset selv om jeg har fått ordnet leppene, men det er jeg selv og det er jo det som er det viktigste! Jeg føler meg rett og slett bedre med Restylane i leppene, og jeg kan ikke se for meg å slutte med det.

MIn faste behandler Elin er dermatologisk sykepleier, og jeg er vel strengt tatt ikke verdens beste med hud. Jeg er god på mat og trening jeg, og da er det godt at noen som er dyktige på andre felter kan hjelpe meg litt. Jeg gikk derfor ut døren med hudpleieprodukter fra Elixir, som er utviklet av norske hudleger tilpasset nordisk hud. Så blir huden min fin til ferietur den og, jeg har virkelig ikke ord for hvor mye jeg gleder meg. Først ei aktiv helg med Bessegen og rafting, før jeg drar en uke på treningstur til syden. Virkelig en perfekt avkobling før treningshøsten kicker inn for fullt, både for min egen del og i med kunder. Det kommer til å bli så bra!

Det var ikke bare leppene mine som trengte påfyll i går, men det gjorde jammen magen også. Derfor ble det sjokoladekake – på en mandag. Det er helt innafor så lenge man lager den sunne varianten, noe jeg alltid gjør. Det er jo absolutt ingen grunn til å lage usunn kake når ferdigmiksen fra funksjonell mat smaker minst like godt. Jeg lager den som anvist på pakken, bortsett fra at jeg bytter ut oljen med en boks mager kesam. Mer proteiner og saftigere smak synes jeg. Kakemiks kan du kjøpe her, eller på de fleste helsekost-butikker. Glasuren er kjøpt på vanlig butikk, Philadelpiha sjokolade og hakkede nøtter oppå. Det blir ikke stort bedre enn det! Jeg og ei venninne spiste opp hele kaken i går, så nå skal jeg komme meg på trening og bruke litt kake-trykk! Det kommer nok godt med på markløftene mine 🙂



11 kommentarer

Siste innlegg