Laksewraps og me-time

Enten du har de travelt eller bare har lyst på noe deilig  til lunsj/sen frokost er dette en av favorittene mine. Alt du trenger for  å lage lakswraps er en pakke lomper, Philadelphia-ost, laks og grønnsaker. Jeg har her brukt agurk, gulrot, ruccula, litt vårløk og mango. Mango er faktisk ekstremt godt i slike wraps, den søte smaken står så godt til laksen. Du kan fint bruke både salma-laks eller røkelaks, jeg har her brukt førstnevnte.

Rull først sammen og skjær gjerne i biter etterpå. Hvis du spiser det som fingermat ser det plutselig enda mer delikat ut!


Er du ikke glad i laks må du gjerne bruke noe annet inni, roastbeef, spekeskinke eller kylling-/kalkunfilet i skiver er også gode alternativer. Men hvis du ikke spiser laks eller fet fisk vil jeg absolutt anbefale et tilskudd av omega-3 i hverdagen. Omega-3 har en rekke fordeler, blandt annet kan det forebygge hjerte-og karsykdommer, øke fettforbrenningen, gjøre godt for stive ledd og hjelpe mot tørr hud og hår. Akkurat nå er det pakketilbud hos X-life med bare 298,- for 900 ml selolje som du finner her.

Lenkene i innlegget er sponset

Det er ikke bare Omega-3 som gjør godt for håret – det gjør jammen en tur til frisøren også. Ingen tvil om at jeg trengte en oppfriskning etter sommeren, jeg er helt sikkert ikke alene om å ha den følelsen. Jeg har vært hos Restyle Hairdesign og heist opp extensionsene mine, og samtidig blitt enda blondere. Jeg får alltid lyst til å bli lysere om sommeren, så blir jeg vel mørk etterhvert som vinteren nærmer seg. Jeg har faktisk hatt det samme håret fra Hairtalk i nesten et helt år nå, alt jeg gjør er å løfte opp festene annenhver måned. Det er festet med teip, og er derfor utrolig skånsomt sammenlignet med andre typer extensions. Hvis noen fler enn meg trenger en oppfriskning på håret kan dere får 20% på alle behandlinger hos Restyle. Bare si Nora ved timebestilling så får dere rabatten 🙂 Tilbudet varer t.o.m 28/8, men timen må bestilles innen 15/8 for å være gjeldende.
Ikke nok med det – jeg fikset samtidig på øyenvipper og brynene mine på Glimt. De er byens beste på akkurat det, det hersker det ingen tvil om i mine øyne. Det som er så fantastisk med ekstra vipper og farge på brynene er at jeg er “ferdig” stylet når jeg våkner på morgenen. Trenger ikke macara eller noe, bare rett ut døra 🙂 Sparer masse tid, ser kjempefint ut og ikke minst slipper jeg å se ut som jeg er med i Turboneger eller treningsøktene mine. Bare me-time i går med andre ord, etter en hektisk sommer kjennes det godt å ta vare på seg selv! Når som det kommer mange nye studenter til byen tenkte jeg det var greit å tipse om de beste plassene, det er jo ikke alltid lett å finne frem i en ny by. Selv om disse behandlingene er sponset for min del ville jeg aldri anbefalt noe jeg ikke går 100% god for.


Nå er det straks klart for dagens andre (!) treningsøkt på meg, effektiv denne søndagen med andre ord. Jeg skal fortelle dere mer om hvorfor litt senere i kveld, først må jeg bare få trent ferdig!

6 kommentarer
    1. Mmm, det så helt nydelig ut! Fargefest på tallerkenen 🙂 Godt med egenpleie, men er vel ikke akkurat av det billigste å skal skjemme seg litt bort kan jeg tenke meg 🙂
      Så flink du er med treningen! Stå på, og ha en fin søndag!

    2. Herregud så fint håret ditt er! Hvor mye koster et sånn sett og hva koster det å løfte opp festene? 🙂

    3. Tora: takk 🙂 Nytt sett ligger ofte på 5000, men det kommer helt an på hvor mange fester du trenger. De ser an etter ditt eget hår, gratis konsultasjon 🙂 Å løfte de opp koster 750 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg