Bærsmoothie og torsdagsøkt

Smoothies er ikke bare supert for å kjøle seg ned i varmen, men også perfekt etter trening. Det går raskt å lage, og ikke minst går den raskt ned! Det er jo så godt, og full av næringsstoffer som er bra for oss. Denne gangen gjorde jeg en liten annerledes vri med kokosmelk i smoothien, og det ble kjempegodt! I en blender puttet jeg følgende:

1 boks kokosmelk

400 g frosne bringebær

400 g frosne skogsbær

3 bananer

3 ss sukrin

Jeg kjørte blenderen i noen minutter til alt var ferdig blandet, før jeg helte i skåler og toppet med blåbær og gojibær. Denne oppskriften holder til 2-3 personer, så gjerne halver hvis du bare skal ha til deg selv.



Dette var supert påfyll etter økta mi i dag, jeg trente bein før jeg avsluttet med litt andre øvelser. Jeg liker å legge til en “finisher” med høy intensitet på slutten av øktene mine, dette kan være supersett, sirkeltrening, tabata-intervaller eller lignende, og i dag var ikke noe unntak. Vi har både battle ropes og brazilian ropes på Hit The Gym, to øvelser som virkelig å gjør at det svr i muskulaturen. Pulsen stiger og svetten kommer også først hvis du kjører f.eks tabata med disse to. Det gir liksom en ekstra boost med en liten svettefest på slutten – så er det så lett å motivere seg til å gi det lille også når det er så mye kult utstyr å velge mellom.

Genser fra Better Bodies / kompresjonstights fra Skins / sko fra Inov-8 (lenkene i innlegget er reklamelenker)


Jeg spiser ikke noe før jeg trener på morgenen, men tar alltid BCAA før, under og etter økta. BCAA er noe som anbefales til alle som trener styrke, og du finner min favoritt her.


Trening, blogging, tur med Guapo og matlaging er i boks – så nå er jeg klar for jobb resten av dagen. Håper dere har en torsdag dere også 🙂

6 kommentarer
    1. Hei!
      Smoothie utfordring:
      Moden banan
      Frosne bær (x: skogsbærblanding)
      Kesam
      1 egg
      Alt blandes sammen. Det høres kanskje ikke noe godt med egg i, men man smaker ikke egget- ekstra protein bare 🙂
      Det går og an å bruke andre frukter, x: frossen mango
      Håper du prøver den!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg