Grønn detox smoothie

Det er søndag, og mange føler sikkert at det hadde vært godt å rense kroppen skikkelig etter helgen. Alkohol og dårlig mat er eksempler på ting som iallefall gir meg den følelsen, og da er ingenting bedre enn en detox smoothie for å hjelpe kroppen på rett kjøl igjen. Denne er stappfull av vitaminer, antioksidanter og inneholder ingredienser som virker vanndrivende på kroppen samt er fantastisk for huden. På toppen av det hele er den faktisk god på smak og veldig mettende, slik at du får en super start på dagen! Smoothien inneholder følgende:

1 stor banan

1/2 avocado

1 eple

1 pære

1 stang av stangselleri

1/3 agurk

2 håndfuller babyspinat

1 liten håndfull persille

Del opp frukten og plasser alle ingrediensene i en blender. Jeg brukte en frossen banan, har du ikke dette kan du gjerne tilsette litt isbiter istedet. Kjør sammen til du har en glatt smoothie helt uten klumper, som er klar til å nytes ute i søndagssolen.



Slik så morgenen min ut i dag tidlig, med supersmoothien, Guapo og ikke minst diplomen min fra AFPT! Den kom i posten mens jeg var på ferie – og jeg ble så utrolig glad da jeg åpnet den i går. Jeg var jo klar over resultatet mitt, men å få det på papir føltes virkelig godt. Jeg gleder meg allerede til det neste kurset jeg er påmeldt med AFPT, for kroppen er virkelig noe man aldri blir utlært i! I mellomtiden skal jeg kose meg med masse trening og ikke minst Guaposen min, som har vært hos mamma og pappa mens jeg har vært på ferie. Det var så fantastisk godt å få han hjem igjen, han er liksom blitt en del av meg. Så i dag blir det ingen styrketrening, men bare langtur og kos med verdens beste turkompis.

Ha en super søndag alle sammen!


 

8 kommentarer

Siste innlegg