Søndagsvaffel og streetworkout

Innlegget inneholder reklamelenker

Vafler er godt hver eneste dag i uka, men de smaker kanskje aller best på søndager. Jeg har vært syk hele helgen, og da er det i allefall ingenting som er bedre enn et påfyll som dette. Sunne og gode vafler som virkelig metter, det blir nesten ikke bedre. Oppskriften ser slik ut:

200 g havregryn

1 boks mager vaniljekesam

2 ss fiberfin

1 ss cocosa

2 egg

2 dl vann

3-4 ss sukrin

2 ts kanel

1 ts kardemomme

Smelt cocosa og bland alle ingrediensene i en bolle. Gjerne la røra svelle litt før du setter i gang med stekinga. Smør vaffeljernet før steking, jeg bruker selv 1-kcal spray til å gjøre dette. Så er det bare å steke  vaflene og toppe med det du ønsker. Jeg gikk for mager vaniljekesam og syltetøy på toppen, med vannmelon og jordbær på siden. Så godt!



Siden jeg har vært syk har jeg knapt forlatt sofaen i helgen, noe som er veldig uvant meg. Jeg har derfor hatt mye til til å surfe på nett, og brukte masse tid inne på AFPT sine sider. Jeg har så lyst å videreutdanne meg og ta flere kurs, og det er jo så mange spennende å velge mellom! Jeg kjenner jeg har lyst til å ta både Elite Trainer og Rehab Trainer etterhvert, men i første omgang har jeg meldt meg på kurs helg i Calisthenics & Street Workout! Dette er rett og slett kurs i egenvektstrening, som muscle-ups, human flag og lignende. Kurset er ikke før i oktober, men jeg gleder meg som et lite barn allerede. Viktig å ha ting å se frem til 🙂 Jeg har fortsatt rabattkoder til alle utdanninger hos AFPT, så send en mail om dere er interessert i den. Nå skal jeg legge meg ned med serier på macen, paracet og nesespray igjen, mens jeg drømmer om å gjøre kule øvelser. Håper alle dere har en litt bedre søndag enn meg 🙂

11 kommentarer
    1. Det så rett og slett kjempedigg ut!
      Har store planer om litt videreutdanning og flere kurs selv, og calisthenics-kurset hadde nok vært kjempeinterressant 🙂

    2. Masse god bedring til deg, Nora! 🙂 Du får bare ta tiden til hjelp.
      Vaflene så forresten helt himmelske ut! Også med friske bær og vannmelon på siden.. Ahh! Du er flink å kokkelere selv om formen skranter! Ikke verst altså 🙂 Ønsker deg en så fin søndag som overhodet mulig 🙂

    3. Hei! Ser AFPT tilbyr personlig trener utdanning på nettet, vet du hvor og når de praktiske samlingene er? 🙂

    4. Hvor mange kcal er det i oppskriftene dine, vet du det? Jeg må telle kcal, å har ikke lært meg å regne det ut selv enda, beklager det 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg