Bakgårdskos


Innlegget inneholder reklame

Sånn har jeg startet dagen min, med nybarberte legger og kos i bakgården. Det er så deilig å være ferdig med skolen, og ha tid til slike enkle nytelser i hverdagen. Jeg hadde jo bursdag i går og skal feire litt med fine jenter i kveld. For å lade opp tar jeg livet med ro denne morgenen, med kun egenpleie på menyen. Jeg fikk prøve en helt ny barberhøvel som jeg vil tipse dere om, dette er nemlig den beste jeg har prøvd så langt! Jeg har jo vist dere noen før, men denne er med hånda på hjertet min favoritt so far. Produktet heter Intuition Naturals, og beskytter huden din mens du barberer deg. Høvelsen har fire ultratynne blader som er omgitt av en hudpleieenhet, som skummer i kontakt med vann. Hudpleieenheten inneholder 100% naturlig Aloe Vera og E-vitamin, noe som hindrer uttørking og gjør huden silkeglatt og myk.

Med denne slipper jeg å tenke på tørre legger som plasser, som er perfekt nå på sommerstid. Det blir forhåpentligvis mye finvær fremover, og da har i alle fall jeg planlagt å gå med bare legger så ofte som mulig. Dager som dette, hvor jeg bare kan kose meg utendørs uten en eneste bekymring er gull verdt. Vil du prøve Intuition Naturals eller lese mer om produktet kan du klikke her for å motta en gratis prøvepakke. Du binder deg ikke til noen ting , og betaler bare frakt på 39 kr. Det er virkelig verdt å prøve, jeg ble i alle fall frelst fra forsøk. Dagens tips fra meg til alle dere. Nå skal jeg komme meg ut i sola igjen – ha en strålende dag videre alle sammen!



6 kommentarer
    1. Hva tenker du om at Robert André sin siste sak på Facebook ang. “rosabloggere” som han mener ikke har kunnskapen på laget hvor også din blogg har blitt avbildet? For min del synes jeg dette er smakløst. Hva er grunnen til at stridsøksen ble hentet frem fra han sin side?

    2. Line: Robert Har da kun delt en link til en artikkel. Det er ikke han som har satt sammen bildet og er “skyld” i at Nora er avbildet der. 🙂 Har du lest artikkelen? Eller har du kun gløttet på det som ble delt på Facebook. Nora faller vel uansett ikke inn under det som snakkes om, hverken i artikkelen eller Facebook, da hun ikke “gir ukvalifiserte og helsefarlige råd om kosthold og ernæring.”. 🙂

    3. Vet du hva årsaken til at det ikke går an å bestille er? Jeg kommer meg heller ikke inn på hjemmesiden dems.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg