Bootcamp og fastfood

God mandagskveld alle sammen! Jeg har startet treningsuka mi helt sinnsykt bra, og har hatt tidenes økt utendørs. To av pt’ene fra Hit The Gym kjørte nemlig en bootcamp på festningen her i Trondheim, og da måtte jeg selvfølgelig hive meg med. Jeg er nesten glad for at jeg ikke ante hva jeg hadde i vente, for herregud så tungt det var! Økta var utrolig gøy, men jeg kan nesten ikke huske sist jeg jobba så hardt. Vi hadde 15 poster, hvor vi jobbet intensivt i 40 sekunder. Deretter ventet 20 sekunders pause før vi gikk videre til neste post. Etter alle 15 postene var ferdig ventet 3 minutters pause, før vi kjørte på igjen. Dette gjorde vi totalt i 3 (!) hele runder, og jeg fikk selvfølgelig knipset noen bilder som dere ser under:

Tights fra Better Bodies og singlett fra Reebok. (Innlegget inneholder reklamelenker)






To veldig glade jenter etter trening 🙂

Etter bootcampen var jeg mildt sagt SULTEN. Tanken på å hjem for å lage noe mat fristet ikke, så da gikk jeg heller for fastfood. “Say what?” tenker du kanskje nå, men det er jo ikke sånn at fastfood betyr usunn mat. Som jeg har nevnt til dere tidligere også så digger jeg Wok Away, nettopp fordi de har sunn fastfood. Nå har de også lansert sin helt egen app som gjør at du kan bestille på forhånd og få woken i hånda til det tidspunktet du ønsker. Jeg lagde min helt egen som heter “Noras post-workout” som smakte magisk og den ligger lagret inne på appen nå. De mest populære havner på lista inne på Wok Away også, og jeg har store planer om at min skal havne på førsteplass 😉 Så trenger du et sunt, kjapt og velsmakende post-workout måltid en dag har du iallefall et knallgodt alternativ! 




Guapo hadde lyst på wok han og, men jeg slukte selvfølgelig hele boksen selv. Nå er jeg god, mett og supersliten – og har store planer om å gjøre ingenting resten av kvelden. Uka har startet supert, med en fantastisk treningsøkt og bra påfyll så det lover bra for resten av den også. Håper dere har satt standarden like bra, og er klar for ei super treningsuke!

4 kommentarer
    1. Elsker bloggen din, må bare si at du inspirerer og hjelper kanskje mange flere enn du tror! Jeg har alltid vært sterk og har trent masse men utviklet dessverre en alvorlig spisefortyrrelse og ødla kroppen totalt. Nå er jeg erklært frisk igjen etter 4 år med helvete og bloggen din hjelper meg så mye med å fokusere på det som faktisk er med på å gjøre en glad, nemmelig trening og sunn, normal kost! Du aner ikke hvor mye denne bloggen har hjulpet meg! Tusentakk!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg