Toppkarakter og cardiochallenge

Hei dere! Dette er ei SYKT glad jente, som faktisk fikk toppkarakter på praktisk eksamen. Jeg ble så glad når sensor sa det at jeg ga han en klem, haha! Skriftlig eksamen får vi ikke tilbake før om noen uker, men jeg har skikkelig godfølelse på den. Så nå kan jeg faktisk kalle meg personlig trener på ordentlig!  Jeg har allerede feira litt i typisk Norastyle med yoghurtnøtter og smågodt, og nå skal jeg ut for å feire med klassen. For dette er virkelig verdt å feire – og å flexe for!


Og jeg lovte dere en cardiochallenge – men helt ærlig har jeg ikke klart å tenke på noe annet enn eksamen. Men så er det jo sånn at gode ting gjerne kan gjentas, ikke sant? Derfor kjører vi på med en ny kilometerchallenge – 50 kilometer i løpet av neste uke er målet! Alt du gjør på beina er lov, altså du kan løpe eller gå. Sykkel eller svømming godkjennes desverre ikke, iallefall ikke på denen challengen. For ei som nesten ikke har trent de siste to ukene kommer det til å bli hardt med 50k, men en super kickstart på treningsperioden. Er dere med på challenge?!

23 kommentarer

Siste innlegg