Dagen før dagen

Fredagsmiddagen min ser dere over, kanskje ikke like klasse over den som det pleier å være. Men noen ganger har man det litt ekstra travelt, og trenger enkle løsninger som gir god energi. Akkurat det samme blir med meg som eksamensmat i morgen, det enkle er faktisk det beste innimellom. Ikveld har vi hatt førstehjelpskurs, som faktisk er obligatorisk for å få gå opp til eksamen. Det var egentlig veldig greit synes jeg, man glemmer disse tingene så fort og det er jo så viktig å kunne! Rakk selvfølgelig å knipse et lite bilde med dukkene våre før vi dro, rart å tenke på at dette var siste fredagskvelden med den fantastiske klassen.

Innlegget inneholder reklamelenker

Helt til slutt vil jeg bare minne dere på sommerslaget hos X-life som varer ut helgen. De har fylt på med nye salgsvarer siden sist jeg var inne selv, så her er det fortsatt mulighet til å skaffe seg noen godbiter til en billig penge. Selv har jeg gått litt bananas på nettshopping den siste uka, men jeg synes faktisk jeg har fortjent det! Man må nesten unne seg litt ekstra i eksamenstiden for å holde motivasjonen oppe. Nå skal jeg straks komme meg i seng, unaturlig tidlig på en fredagskveld. Men jeg skal være 100% uthvilt og klar for å gjøre det bra på eksamen imorgen, så hører dere fra meg igjen på søndag. Til da skal jeg klekke ut en ny cardiochallenge, så det er bare å forberede seg 😉

5 kommentarer

Siste innlegg