Smilefjes og siste innspurt

Akkurat nå kan jeg ikke gjøre annet enn å smile fra øre til øre. I går ble det lagt ut at jeg skal ha mitt første rumpetreningskurs på Hit The Gym, og det ble fullbooket med engang! Herregud så utrolig gøy, jeg kan virkelig ikke vente med å komme i gang. Det er ingen tvil om at det er dette jeg brenner for – og nå er jeg så heldig å få muligheten til å lære det bort til andre. Jeg er helt sikker på at det kommer til å bli kjempebra, og jeg kommer garantert til å kjøre flere kurs fremover. Men jeg er nødt til å ta det i små grupper, slik at jeg får konsentert meg om hver enkelt.  Åh, jeg er så glad for at folk vil være med å Hit The Booty med meg!

Selv om jeg har mest lyst til å tenke på kurs akkurat nå må jeg gjøre unna det viktigste først. Nå i helgen er det jo eksamen, og jeg leser for harde livet. For å holde motivasjonen oppe har jeg kost meg med en hel drøss proteinbarer den siste uka, og sikkert flere liter med kaffe.


Sånn ser det ut hjemme hos meg akkurat nå – og sånn blir det frem til søndag. Så må jeg igjen bare beklage litt dårlig blogging frem til da – men jeg lover å komme sterkt tilbake igjen! Søndag er det game on med en ny cardiochallenge som venter – alt for lenge siden sist 🙂 Ha en sporty torsdag, stort smiljefjes fra meg til alle dere!

9 kommentarer
    1. Therese: det burde nok ha stått “en av norges største” der ja, det har du rett i 🙂 så det kan jeg melde i fra om til hun som lager reklamene 🙂

    2. Du er en bedre blogger enn Helene Drage i allefall Nora! det skal du ha. Håper litt på at du får godkjennelse fra deltagere om å legge ut litt bilder av dre i action i innleggene for det hadde vært både gøy og inspirerende.

    3. Masse lykke til Nora 🙂 jeg skal selv melde meg på denne utdanningen til Januar og er superspent!
      Skal du trene noen på eksamen? Eller skal du vise øvelsene selv og begrunne de?:)

    4. du har vaffal nok å lese på 🙂 hvor bestiller du den anatomi og styrketreningsboka? og hva er evt prisen? har litt lyst til å starte så smått å lese litt anatomi 😀
      ha en flott dag videre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg