Form er feskvare

Herregud så tungt det var å løpe i dag tidlig! Jeg har ikke løpt siden jeg fikk Guapo, han er jo alt for liten til å være med på løpetur enda. Derfor har jeg heller prioritert han fremfor løping, men nå klarte jeg ikke  holde meg lenger. Og en ting er sikkert, form er ferskvare! Ha det i bakhodet når dere reiser på ferie i sommer, 1-2 små økter i uka gjør mye for å opprettholde formen. Kondisjonen min har virkelig tapt seg de siste ukene, jeg måtte virkelig jobbe med meg selv for å gjennomføre mila i dag. Det som virkelig er sikkert er at det sitter i hodet, for beina og pusten min ville stoppe halvveis. Men det var uaktuelt å gå når jeg hadde bestemt meg for å løpe – så jeg kom meg gjennom på ca. 58 minutter. Kroppen klarer faktisk mye mer enn man tror, og veldig ofte er det hodet som gir etter først. Det gjelder både ved løping og løfting av vekter – “believe you can and you’re halvway there.”  Desverre måtte jeg løpe hele strekningen selv selv om jeg hadde troa, og jeg var faktisk helt utslitt da jeg kom hjem. Rutinert blogger som jeg begynner å bli tok jeg heldigvis et bilde i bakgården før jeg løp, skal skåne dere aller for etter-bildet!

Innlegget inneholder adlinks

Endelig fikk jeg den rosa løpeshortsen min og – megafornøyd! Den er på tilbud hos X-life nå, supersalget fortsetter jo. Mulig jeg begynner å bli litt for gammel til å elske rosa, men jeg kan ikke noe for det! Rosa treningsklær er noe av det beste jeg vet, jeg blir bare så glad og motivert av friske farger på trening. Jeg har plukket ut noen rosa godbiter til definitivt kommer til å bli brukt flittig av meg i sommer:

Pink power! Topp (-50%), sports-BH (-50%) og tights (-35%)

Etter 10 harde kilometer fortjente jeg virkelig noe digg til lunsj. Jeg er jo ekstremt glad i havregrøt, men det fristet mer med noe kaldt i sommervarmen. Jeg kunne ikke legge fra meg de kjære havregrynene helt, og derfor ble det en superenkel løsning i dag. Iskald melk, havregryn, mandler, jordbær og en god spiseskje peanøttsmør på toppen. Et lite dryss sukrin på toppen, så blir det knapt bedre!  Avkjølende, sunt og smakfult denne formiddagen. Valpekos, lekser og et spennende møte venter – gleder meg til å oppdatere dere senere! Ha en super onsdag enn så lenge 🙂

14 kommentarer
    1. Kjenner jeg gruer meg til å starte opp igjen. Var i syden en uke og ødela alt. Og når jeg kom hjem så ble jeg syk og har vært det siden, så kroppen min orker ingenting. Mista motivasjon helt og kpsthpldet går da i dass :/ men liker bloggen din så, driver å manner meg opp;)

    2. Jeg er så imponert over deg, og ikke minst så er jeg faktisk ganske misunnelig på deg også. Jeg drømmer stadig om å kunne løpe meg en tur, for det ser så deilig (å lett ut for noen) og fritt ut, men jeg klarer ikke å ta meg sammen og motivere meg selv til å holde ut når jeg blir sliten. Det er akkurat som om jeg har fobi mot svette og slitne muskler :S Jeg gir alt for lett opp. Nå er jeg en del overvektig (selv om jeg har gått ned 20 kg etter en slankeoperasjon), så det er jo tyngre enn det burde være, men likevel…det er jo ingen unnskyldning.
      Hva i all verden gjør du med hodet ditt som klarer å pushe deg selv så langt?

    3. Hei, kan du si litt om bcaa? Hvorofte? Til hvilke tidspunkter? Både treningsdager og treningsfrie dager. Jeg bruker Ultimate Nutrition Flavored BCAA 12000 Powder, men erusikker på om jeg bruker det riktig. Doseringsmessig ol.
      Ellers en fantastisk blogg, kjempe motiverende å lese om deg

    4. Man blir aldri gammel for vakre fargerike klær! Og rosa er min favorittfarge og jeg er nok mye mer gammel en deg:) Man blir så glad av farger! Ellers ser du så frisk, sprek og sunn ut Nora:)!

    5. For en fin shorts! Hvordan sitter den når du løper? Slike shortser har en tendens til at bena “sklir opp”, så man blir gående å dra dem ned mens man løper og det er slitsomt! Hvordan er den i livet? (høy/lav, sitter godt?)
      Ellers må jeg bare si at du stråler om dagen! 🙂 Du ser virkelig sunn og vakker ut, Nora! 🙂

    6. Andrea: den sitter superbra, det er sånn silikonkant nederst som gjør at den ikke sklir opp 🙂 relativt høy i livet, noe jeg liker godt. OG tusen tusen takk – jeg føler meg veldig bra om dagen og så bra det vises!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg