Kjærlighet og overnight oats

Jeg trodde aldri det gikk an å knytte seg til en liten skapning så fort som jeg har gjort med Guapo. Jeg har jo bodd med hund tidligere, men jeg har aldri hatt min egen valp før. Det er så fantastisk følelse, å ha den nydelige lille gutten som er helt avhengig av meg. Det betyr selvfølgelig også mye jobb, vi er ute annenhver time og han har hatt noen uhell inne – men det hører med valpetiden. Mammahjertet mitt blir så stolt når han lærer nye ting, og jeg blir mer og mer glad i han for hver dag som går. Jeg er som dere kanskje skjønner litt småforelska den fine spanjolen min, og jeg jobber faktisk skikkelig hardt for å ikke spamme dere med bilder hele tiden. Men når Drea kom på besøk for et par dager siden tok hun noen bilder som var så fine at jeg faktisk bare må dele de med dere!

Før Gaupo kan å sitte kan han å se bra ut på selfie! Viktig med prioriteringer 😉

I dag har jeg treningsfri og skal bruke dagen på turer med Guapo, lesing og et møte. Det skal jeg oppdatere dere på ikveld, men først tenkte jeg å vise dere dagens første måltid! Overnight oats lager seg selv i kjøleskapet, så det krever utrolig lite for et godt måltid. Bland 2 dl havregryn, 1 dl melk og 2 dl gresk yoghurt i et glass. Tilsett søtning etter smak, jeg brukte 2 ss sukrin. Dekk med plast og sett i kjøleskapet over natta. Grynene trekker da til seg melk og yoghurten, sveller og blir til et supert måltid. Har du det travelt om morgenen er dette også fint å ha med seg i farten hvis du lager overnight oats i en plastboks. For prikken over i’en bruker jeg alltid noe digg som topping, og i dag ble det jordbær, banan og mandler.


Så helt til slutt vil jeg spørre dere om litt hjelp – jeg har nemlig et vanskelig valg å ta i dag. Det handler selvfølgelig om treningsklær, hva ellers? Jeg har ikke bare forelska meg i Guapo, men i de nye produktene fra Better Bodies også. Men det store spørsmålet er hvilken farge jeg skal velge! Selv om jeg er så heldig å bli sponset av X-life betyr selvfølgelig ikke det at jeg får alt jeg vil, derfor må jeg gjøre prioriteringer som alle andre. Å ha freshe treningsklær er faktisk veldig viktig for meg, uansett hvor overfladisk det kan høres ut. Men hvis jeg føler at jeg ser ut som et dass når jeg kommer på trening, da blir økta deretter også. Og dårlige økter kan jeg selvfølgelig ikke ha noe av!

 

Blå eller rosa tights

 


Rosa eller lime singlett? 

 Håper dere kan gjøre valget litt lettere for meg sånn at jeg kan fokusere på lesinga og ikke på treningsklær. Pugging av muskelfester og skjelettet neste for denne jenta, før vi skal ut å kose oss i sola. Ønsker dere alle en sprek og sterk dag!

24 kommentarer
    1. Rosa på begge! Så matcher det 🙂
      Elser better bodies, desverre er det v for dyrt for min lommebok..

    2. Å så sinsykt søt valp! Ikke rart du ser så glad ut med en som han der 🙂 Du passer både blått og rosa bra, men jeg ville tatt den blå tightsen. Når det gjelder toppen er lime/gul en ganske fresh farge om du ønsker å synes litt mer! Lykke til med valget og ha en herlig dag<3

    3. Har nettopp fått valp eg og! Fransk bulldog 🙂 Er din begynt å vere aleine mens du er på jobb eller drar du hjem ofte, som du skriver? sover den aleine om natta ennda?

    4. Marlen: han har sovet alene om natta fra dag to, det gikk helt fint 🙂 akkurat nå har jeg 50% stilling så jeg jobber ikke så mye, men sykler hjem i pausene for å gå med han ja 🙂

    5. Hei 😀 At jeg er en sånn treningstype som deg, jeg vil gjerne få mer muskler og se fit ut. Trener sånn 3-4 ganger i uken og spiser sunt. Men i det siste har jeg følt meg litt slapp osv, å har derfor droppen ut treningen, altså trent kanskje 2 ganger i uken…. å gått noen små turer. Men jeg føler jeg ødelegger treningen min osv hvis jeg tar fri fra styrke treninga osv … får dårlig samvittighet liksom ..
      har du noen sånne dager, eller uker? har du noe tips til meg som har lite motivasjon innen trening og kosthold(treningstips, sunn mat å spise osv) og er det sånn at jeg godt kan ta meg en uke fri, der jeg spiser sunt og tar litt fri fra treningen?

    6. Så nydelig Guapo er! Heldig med valp 😀 har to hunder selv, og vet akkurat hvor godt man blir knyttet til dem!
      De tightsene er sååå fine!! Skal bestille selv etterhvert (må spare litt da jeg akkurat kjøpte skinstights haha). Men blå tror jeg er tøffest 😀 spesielt med limetoppen! Men rosa skrift og rosa topp må og være knall 🙂 håper du finner ut av det! Veldig vanskelig valg når de er såå kule 😀 får bestille begge etterhvert haha

    7. Helledussan så nydelig Guapo er 😀 bare spam for min del 😉
      Blå skrift og lime top hadde passet deg veldig godt ;D

    8. Herregud, for en nydelig, nydelig valp! Jeg smelter av bildene, så kan bare tenke meg hvordan du føler det! Jeg lurte forøvrig på hvorfor du skaffet en hannhund og ikke tispe? Var det bevisst? Jeg har aldri hatt hannhund før, kun jenter, så er nysgjerrig 🙂 (Tisper kan jo bli grådig sære, iaf på sine eldre dager, det skal sies)
      God helg til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg