Kveldssnack og kanonøkt

Etter en utrolig bra treningsøkt fortjener man litt ekstra godt påfyll etterpå. Nå som sommeren begynner å nærme seg kan jeg ikke tenke meg noe bedre enn frukt og bær ute i sola, det er så godt! Kveldskosen denne onsdagen ble melon, jordbær og eple ute i bakgården. Litt sukrin gold på toppen så blir det perfekt 🙂 

Jeg responderer utrolig bra på å kjøre færre men tyngre økter etter en lang periode med mer fokus på volum. Og ingenting er så gøy som når det virkelig går fremover med treninga! Det eneste som er litt kjipt er at jeg må vente så lenge mellom øktene, jeg kunne jo gjerne trent hver dag! Men det er jo litt av poenget også, kroppen trenger restitusjon. Så får jeg jo mye mer tid til å være sammen med Guapo også. Uansettt, dagens treningsøkt så slik ut:

Knebøy 3 x 3 

Militærpress 3 x 4

Dips m/vekt 3 x 6

Chins 3 x 4

Hiptrust 3 x 8

Jeg må også terpe på teknikken min, og føler aldri at bøyen min blir perfekt. Jeg er litt treg med å få hofta frem når jeg går opp fra bunnposisjon, så det er noe jeg må jobbe med. Det er jo det som er så fint med trening og kropp også – det er et evigvarende prosjekt man kan forbedre hele livet.

Treningstopp / tights (-25%)  / løftesko 

NÅ skal jeg lage mat til i morgen og lade opp til en spennede dag 🙂 Gleder meg til å oppdatere dere i morgen!

12 kommentarer
    1. Hei ,jeg lurte på i forhold til intervalløktene som Silje Mariela har postet, vil det være dumt å kjøre de 4 ukene i repeat? Skal ned i fettprosent og hakkes skikkelig i løpet av de neste tre måneden, og vil gjerne kjøre fettforbrenningsintervaller hele perioden.

    2. Moro med alle løpeprosjektene dine, og latterlig fin hund du har fått deg 🙂 Ser at du kjører mye 4×4, det er bra! Hvis du vil improve “komfortspeeden” din på typ 10km, så anbefaler jeg at du kjører en økt hver 7. eller 14. dag med 4×8 min intervaller… Det er de desidert værste intervallene jeg kjører, men med gåing i ca. 4min mellom hvert intervalldrag kan man kjøre 5km speed på alle draga! Det gir deg 32minutt med løping på en hastighet som du makser 5km på 🙂
      Det eneste er at 8 minutt tar fryktelig lang tid når man løper i painsonen!:o Heldigvis går ikke mølla mi fortere enn 16km/t, så jeg overlevde dagens økt såvidt :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg