To tirsdagstips

Har dere sett disse nyhetene fra Tine? Jeg løp rett i butikken da jeg så de, og måtte selvfølgelig teste begge to med engang. Kesam med lime og kesam dipp er de to nye produktene, og jeg gir tommel opp for begge to. Høyt proteininnhold og super smak er pluss i boka for min del! Den med lime er fantastisk til frukt og bær, jeg ser også for meg at den blir bra som glasur på kaker. Den smaker syrlig og godt, litt som sorbet. Den med dipp er kanon til grønnsaker, den smaker faktisk så godt at den føles “usunn” om jeg kan si det på den måten. Til middag idag skal jeg prøve den til laks, jeg ser for meg at det blir kjempegodt! Ingen tvil om at den kommer til å bli brukt flittig som tilbehør til grilling i sommer også. Og nei, dette innlegget er absolutt ikke sponset av Tine. I wish – da hadde jeg spart mye penger nemlig!




Perfekt til jentekvelden – godt med god samvittighet!

Det var mine to kjappe tips denne torsdagen, nå skal jeg ut i solen på langtur med fine jenter. Jeg har allerede løpt 10 kilometer i dag tidlig, og ligger altså godt an i min egen kilometerchallenge. 15,5 kilometer er gjennomført før turen som venter, og så jeg skal nok klare dette med glans. Synes det er så sykt gøy at mange av dere blir med også, det motiverer virkelig! Så nå skal jeg klappe sammen maskina og komme meg ut i finværet 🙂 Ønsker dere alle en supersporty tirsdag!

Hood / Genser / Kompresjonstights (adlinks)


8 kommentarer
    1. Kjøpte den med lime isted, tenkte å få prøvd den senere!:) til lunsj prøvde jeg den nye skyren til q meieriene søta med stevia, har du sett den? Og så du la ut bilde av den nye iskaffen til tine, hva synes du om den i forhold til den zero?

    2. Var spent på disse to! Gøy å se at de fallt sånn i smak!
      Får se om de har kommet i butikken her oppe i Hammerfest, erfaringsmessig så tar enkelte ting litt tid .P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg