Fredagsøkta

Jeg kickstarta denne fredagen med ei løpeøkt ute i sola. Det er så herlig, med musikk på ørene, blå himmel og Nidelva som renner stille gjennom byen. I dag la jeg inn sprint-intervaller under løpeøkta for å virkelig få opp pulsen. Jeg er så heldig at det ligger en løpebane på joggeruta mi, men du kan helt fin gjøre dette selv om du ikke har en bane tilgjengelig. Økta starta med 7 kilometer jogging før det var klart for sprintene på banen. 8 x 200 meter spurt hvor du gir ALT du har får virkelig pulsen opp. Jeg synes det er så lett å motivere meg selv til denne distansen også, 200 meter er jo virkelig ikke langt! På det første draget har jeg 30 sekund pause, og 60 sekund pause på neste. Jeg bytter på disse annenhver gang, og går litt rolig rundt for å ikke stivne helt i pausene. Jeg var utrolig sliten etter de åtte dragene, og tok den siste kilometeren hjem som rask gange. Anbefaler virkelig å prøve dette, ikke bare bryter det opp økta men det gir virkelige pulstopper i tillegg.

Kompresjonstights / genser / pannebånd (adlinks)

Ettersom det er fredag i dag synes jeg det var på sin plass med en digg lunsj. Jeg har vært flink med skole, jobb og trening hele uka så da er det lov å belønne seg selv litt ekstra 🙂 Sushi er noe av det beste jeg vet, og selv om det egentlig er enkelt er jeg alt for dårlig til å lage det selv. Heldigvis går det an å få kjøpt skikkelig digg sushi og, dette smakte iallefall fantastisk en fredagsformiddag! God og mett, så nå skal jeg lese meg opp til kveldens forelesninger. Etter skolen blir det pai – det er det lenge siden jeg har laget så jeg gleder meg virkelig. Du vet du er matvrak når du nettopp har spist lunsj og allerede gleder deg til middag, haha! Nå skal det leses, ha en fantastisk fredag folkens 🙂


15 kommentarer
    1. Så flink du er! Lurer på en ting angående de sunne kanelsnurrene, har du et annet alternativ for 3 scoops vaniljeprotein?

    2. Dette spørsmålet virker kanskje litt rart, men blir du ikke lei av å løpe så mye? 7 km er ikke bare bare, men det virker jo som om det er ingenting for deg! du er kjempe flink jo

    3. Ahh jeg elsker sushi med jordbær😍 Jeg har desverre fått halsbetennelse og kan ikke trene, men så snart jeg er frisk igjen skal jeg prøve en av dine cardio-challenge, jeg fikk aldri tid mens de pågikk hahah, men bedre sent enn aldri. Ønsker deg en flott helg <3

    4. Hei.
      Har et spm angående den anti shake Lydia Capri tights, jeg er midt mellom str M og L. Hva burde jeg da velge? Er de veldig stramme disse tightsene?

    5. Hanne: litt vanskelig å si faktisk, de er jo ganske stramme. Men igjen så er jo det litt av poenget! Men det kan jo heller ikke være sånn at du ikke får puste i de… Jeg tror kanskej jeg heller litt mot medium, så kan du jo evt sende tilbake i retur om du finner ut at den ble for stram 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg