God påske!

Hei dere. Den første dagen i ferien min har startet fantastisk – nemlig med  gjøre ingenting. Noen ganger er det bare helt fantastisk med slike dager, å endelig få slappe av på sofaen. En god serie og litt påskegodis under et varmt teppe var helt perfekt for meg i dag. Jeg skal snart pakke litt, i morgen reiser jeg nemlig til Køben for å heie på to flotte venninner som skal stille i Loaded Cup. Det blir så fantastisk gøy – og jeg gleder meg helt utrolig mye. For alle av dere som allerede har reist på feire og skal på fjellet, så vil jeg bare be dere om å nyte ferien maksimalt. Kos dere med god mat og familie, og sørg for å få inn litt aktivitet også. Dårlig med snø her i Trøndelag så det blir lite ski på meg, da kan man heller gå tur og finne alternative måter å trene litt på som dette:




Pannebånd, ullgenser og tights er alt fra Kari Traa. (adlinks)

En av mine flotteste venner og treningspartner har bestemt seg for å flytte fra meg helt til Oslo, så i dag hadde vi det siste måltidet vårt sammen på lenge. Det måtte selvfølgelig bli fantastisk bra, og vi prøvde ut frokosten på Rica Nidelven som er kåret til Norges beste frokost mange år på rad. For å si det sånn, så skjønner jeg hvorfor den har vunnet kåringen! Egen smoothiebar, pannekaker, alt av kjøtt, ost og ja, you name it – de hadde det! Jeg og Kristine spiste oss gode og mette før vi tuslet hjem i duskregnet, og jeg har faktisk ikke blitt sulten igjen før nå! Uansett så ville jeg bare ønske dere en riktig gos påske, så skal jeg komme med utpdates fra Køben så snart jeg rekker 🙂


 

11 kommentarer

Siste innlegg