Treningstrynet og PurMotion

Gymmet jeg trener på har ingen aerobicsaler eller spinning rom, men har to etasjer hvor det meste man kunne ønske seg innen styrketrening befinner seg. Dere kanskje sett bilder tatt i PurMotion stativet på gymmet tidligere, og nå har jeg faktisk vært med på en gruppetime i det stativet! Det var en veldig annerledes gruppetime, holdt av en av de dyktige personlige trenerne som jobber der. Jeg ble iallefall dritsvett, og fikk knipset noen morsomme actionbilder av ei jente som virkelig jobber!

Topp / tights / sko (adlinks)





Treningstrynet på plass, haha!

Jeg ser alltid rar ut på trening, men det får bare være. Er det tungt så er det jo tungt, og da kommer fort grimasene! Mange av bildene jeg tar til bloggen poserer jeg jo pent til, men slik som dette ser det faktisk ut . Det ble også laget en video av denne økta hvis dere vil se litt mer hva det går ut på, jeg synes iallefall det var veldig gøy og ikke minst effektiv trening! Litt lettere å se en video enn at jeg som er så dårlig til å forklare skal beskrive alle postene for dere også 🙂

Synes dere dette så gøy ut?

5 kommentarer
    1. Det ser utrolig gøy ut! Og jeg er megamisunnelig på det gymmet!! Litt sånn bitter på at jeg flytta fra trondheim når jeg ser dette stedet, altså.. Må innrømme det! Hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg