Matmuffins på 1-2-3 og prøvekanin søkes


Dette må være verdens smarteste løsning når man egentlig ikke har tid til å stelle istand et sunt og godt måltid til venninnegjengen. Alle liker jo muffins, og sunnere matmuffins ble supergode! At det er ferdigmiks er jo et kjempepluss når man har det litt travelt og ikke har tid eller ingredienser til å lage det fra bunnen av. Ferdigmiksen er fra Funksjonell Mat, helt uten hvete og gluten og med lite karbohydrater. Den kan kjøpes på noen helsekostbutikker, ellers kan du klikke den hjem her


Jeg valgte å lage tacomuffins, men miksen kan brukes til å lage den varianten du selv ønsker. Jeg blandet ferdigmiksen med 3 egg,  2 ss salsa og 1 dl vann. Dette ble rørt godt sammen før jeg tilsatte en pakke ferdigstekt karbonadedeig, og hakket purreløk og paprika. Jeg fordelte røra i mine fargerike muffinsformer av silikon, før jeg toppet med litt lettost. Inn i ovnen på 180 grader i 25-30 minutter. La de avkjøle seg litt før du tar de ut av formene og kan nyte disse godbitene. Smakfulle og mettende, perfekt til gjestene kommer eller til å ha med på tur i påskeskola 🙂



Over til noe nytt og spennende, jeg søker nemlig to prøvekaniner! Jeg tenker å starte opp med online coahing fra høsten av, og jeg gleder meg virkelig til å kunne hjelpe andre med trening og kosthold. Jeg vil gjerne teste ut denne på en gutt og ei jente, som jeg kommer til å trekke ut på facebooksiden min. Alt jeg krever er at du gjør som jeg sier, og at du gir meg 100% ærlig tilbakemelding etter måneden er omme. Hvis dette kan være noe for deg så klikk deg inn på facebook-siden for å delta i trekningen 🙂  Jeg gleder meg!

17 kommentarer
    1. Hvordan er røra fra miksen? Blir det som muffins eller er det mer deig som eks pai/pizza?
      De så gode ut, og en enkel måte mat til på farten 🙂

    2. WÆÆÆÆÆÆÆ, jeg har SÅ lyst! Akkurat ferdig med utdannelse, er for tiden arbeidsledig og har med andre ord all verdens med tid 😀 I tillegg skal jeg til varmere strøk i starten av juni, så det kunne ikke passet bedre 😀 Krysser alt jeg eier og har!!

    3. hei jeg har ikke facebook el instagram da jeg tar pause fra sosial networks.. finnes det en annen måte får meg å melde meg på? vil sååååå gjerne!! :)))

    4. Søren, har ikke facebook.. 🙁 har instagram da! Men det er kun for facebook’ere?! Kjøpte denne miksen i dag, gleder meg til å teste ut senere i uka 🙂

    5. Hei! Jeg har veldig lyst til å melde meg på, men jeg forstår ikke hvordan jeg gjør det. Jeg kommer inn på Facebook siden din, men jeg finner ikke noe påmelding..

    6. Hei, jeg lurte på en ting angående coachingkonkurransen. Jeg har vært vegetarianer siden jeg var 12, vil dette evt bli et problem? Jeg har lyst til å melde meg på, men kan skjønne at det kanskje ikke er så spennende med en som ikke spiser dyr/fisk/skalldyr/ost med løpe etc 😛

    7. Du er så utrolig inspirerende! Blir motivert av deg!
      Kanskje du en gang kunne ha skrevet et innlegg om alkohol og trening? hvordan du forholder deg til det? Er det sant at det ødelegger så masse?
      Ha en strålende dag!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg