Bikini giveaway og sjokoladekos

God kveld kjære lesere 🙂 Etter jeg postet bildet av meg selv i bikien under fikk jeg mange tilbakemeldinger om at den var veldig fin. Det er jeg selvfølgelig helt enig i, og tenkte derfor jeg skulle gi dere muligheten til å vinne en! Alt du trenger å gjøre er å klikke deg inn på sidene til To Die For, og plukke ut din favoritt. Selv bestilte jeg den under, men kanskje din favoritt blir en annen? Legg igjen en kommentar om hvilket bikinisett du ønsker deg pluss størrelse – så trekkes det en vinner på mandag! Giveawayen vil også gjelde både på facebook og på instagram – og du har selvfølgelig større sjans for å vinne hvis du deltar på alle plassene 🙂 Perfekt nå som varmere tider nærmer seg, og sommerkroppen skal vises frem!

Innlegget inneholder adlinks


I kveld har jeg hatt akutt sjokoladesug. Det fungerer jo særdeles dårlig på en torsdag, men ikveld klarte jeg faktisk ikke å motstå det. Det er jo egentlig ikke noe problem – det er jo masse sunne saker som kan lages med sjokoladesmak. Utålmodig som jeg var nå ikveld røyk den siste posen med kake i koppen! Den er så genial, tilsett vann, sett i mikroen i ett minutt og du har en herlig sjokoladesmakende dessert som er akkurat passe for en person. Jeg har akkurat bestilt nye, uaktuelt at jeg skal være tom for denne godsaken over lengre tid! 



Saftig og myk kjerne – akkurat som en brownie skal ha! Jeg brukte Dark Chocolate denne gangen 🙂 

Nå som sjokoladesuget er stilt skal jeg være flink PT-student resten av kvelden, i allefall frem til paradise begynner. Jeg klarer bare ikke å slutte å se på, haha! Jeg drikker nesten ikke, røyker ikke, har aldri rørt dop i hele mitt liv, spiser sunt og trener mye så NOEN laster må vel jeg også ha. Min guilty pleasure uten tvil! Ha en fortsatt fin kveld da dere 🙂

88 kommentarer

Siste innlegg