Luksuslunsj på skolebenken

Søndagsmorgen og jeg er tidlig oppe som vanlig. Det er klart for en ny dag på skolebenken, og jeg har lært utrolig mye allerede denne helgen. Jeg kan ikke få skryte nok av AFPT, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg valgte å ta utdannelsen min gjennom de. For de av dere som vuderer å bli PT vil jeg absolutt anbefale Akademiet for Personlig Trening på det varmeste 🙂 Husk at du fra 1. April nå kan ta hele utdannelsen på web også, så blir det enklere for alle dere som ikke har mulighet til å reise til et kurssted annenhver helg. Jeg har fortsatt en rabattkode på alle utdanninger hos AFPT for de av dere som er interessert, bare send meg en epost så deler jeg del ut til dere 🙂 Det er ganske ironisk at den helgen vi har om ernæring på skolen klarte jeg å legge igjen matboksene min hjemme. Derfor ble gårsdagens lunsj kjøpt på Meny, og jeg gikk for en luksuslunsj på en lørdag. Cottage cheese, mandler, klementiner, iskaffe og en proteinbar smakte virkelig godt i solen!



Det er helt sykt hvor fort tiden har gått, eller denne helgen har vi bare 5 undervisningshelger igjen før eksamen! Jeg har utrolig mye som må leses, pugges og læres før den tid så jeg må bare stå på fremover. Heldigvis synes jeg jo stoffet er utrolig gøy å lese om, det gjør det hele litt enklere. Jeg er iallefall veldig fornøyd med den store kloke muskelboken min som dere ser, kan ikke gjøre annet enn å smile da 🙂

Bukse fra Better Bodies, jakke & sokker fra Karitraa (adlinks)

Nå har jeg dobbeltsjekket at matboksen ligger i bagen, og jeg er klar for å lære mer om fett, karbohydrater og proteiner. Ha en super søndag da dere 🙂

12 kommentarer
    1. Så ut som en kjempe god lunsj ! 🙂 kos deg på kurs i dag ! Du har en kjempe fin blogg ! 🙂 Ha en fin søndag !
      *sjekk ut bloggen min også om du har tid 🙂 *

    2. Ha en super dag! men bare ett lire spm; er det bare jeg som stiller meg litt kritisk til nettkurs som PT?? Er da alt nettbasert? Isåfall hvordan får man terpet teknikk og gjennomførelse? Er det noe sentrene bugner av om dagen så er det jo dårlig teknikk som kan resultere i liten effekt av øvelsen og værstefall skader på sikt…!! Så om PT’ne skal lære bort feil i tillegg ligger vi jo dårlig Ann…;)

    3. Hei!
      jeg lurer på om du har noen tips til treningstightser som ikke er gjennomsiktige? kunne du laget et innlegg på det? vet det er mange som sliter med akkurat det, og det gjør jeg også selv! 🙂 ha en fin dag!

    4. Jeg blir så inspirert av å lese bloggen din! 🙂 For tiden backpacker jeg i Asia, men leser bloggen din så ofte jeg kan, tar igjen de tapte innleggene når jeg har nett 🙂 stå på med utdanninga di, dette klarer du så fint! …og digg lunsj, ska je huske på til gangen jeg glemmer min ;p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg