Frokostfavoritter & badenymfe

Etter økta på hotellets treningsrom i dag tidlig var jeg SÅ klar for frokostbuffet, og den skuffet virkelig ikke. De hadde alt jeg ønsket meg og litt til, så det ble egentlig et par runder for mye til frokost. Sånn går det når det er så mye godt å velge mellom! Hjemmelagde knekkebrød med egg, laks om omelett er virkelig noe av det beste jeg vet. Så er det jo så sunt også 🙂 

Etter alt for mye mat bestemte vi oss for å ta en liten rusletur i finværet. Det er jo så fantastisk fint på Frøya, med naturen rett utenfor døra. Jeg hadde store planer om å bade litt, og tok med en håndduk ned til fjæra. Med en temperatur på 4 grader i vannet kan dere tro jeg snudde fort, haha! Skal ikke skryte på meg at jeg er noen badenymfe, annet enn i jazucci! Jeg skal jo til Frøya i sommer også, så jeg får heller satse på å ta igjen badinga da. Enn så lenge holder jeg meg på land!

Ullgenser og ullbukse fra Kari Traa er begge fra sponsor X-life

Jeg skal runde av denne fantastiske helgen med en boks dreamis på sofaen ikveld, bare fordi jeg synes jeg fortjener det. Det har jo kommet to nye smaker også, de kan jo ikke forbli uprøvd! Gjerne skrik ut hvis dere har en favoritt, jeg tar gjerne imot innspill 🙂 Rett og slett en magisk søndag på denne jenta – håper det samme gjelder for dere!

15 kommentarer
    1. Hei Nora,
      Nå måtte jeg bare innom for å kommentere! Er mye stress her borte i NYC, men er det EN blogg jeg fortsatt følger i Norge så er det din!!! Gudda meg så nydelig du er nå! Både form messig og i dette herligste sports tøyet og landskapet på Frøya!! Håper alt er vel med deg og at vi ses når jeg stikker nesen hjem!! 🙂

    2. Hei
      Et lite spørsmål: hvordan ser din daglige dag ut? Er jo stadig noe i aviser og annet om hvor mye vi sitter og hvor skadelig det er, men samtidig lurer jeg på hvor aktive en normal person faktisk klarer å være, med tanke på at de fleste jobber innebærer å sitte rolig. Ser poenget i å gå når en kan istedenfor å ta buss, men hvor godt kan en unngå å sitte 8 eller mer timer hver dag (ikke minst med tanke på studenter)? Og kan 8 timer eller mer med sitting “rettferidggjøres” av 3-4 timer god trening hver uke, samt minimalt bussbruk?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg