Perfekt jentehelg

En perfekt lørdagskveld for meg ser kanskje litt annerledes ut enn mange andre sin. Men for meg handler helgene om å få slappet av, lade alle batterier og spise god mat i godt selskap. Det er så vikrlig med restitusjon, å la kroppen hente seg igjen etter arbeids- og treningsuka. Lørdagskvelden min med bestis DreaHotell Frøya var perfekt i mine øyne, jeg kunne virkelig ikke kost meg mer! Vi koste oss skikkelig i velværeavdelingen på hotellet, spesielt i massasje-jacuzzien. Jeg hadde gitt mye for å ha en slik hjemme! Intet massasjebad er komplett uten en tur i badstu etterpå, vi lå en halvtime i IR-saunaen før vi var gjennomsvette og måtte ut i frisk luft.


Bikini fra To Die For

Etter massasjebad og badstu var vi begge skrubbsultne og gikk ned i resturanten for å finne noe godt å spise. Menyen var så full av lokale godsaker at jeg hadde vanskeligheter for å bestemme meg, men endte tilslutt opp med kamskjell til forett og hjort til hovedrett. Det var så godt at jeg bokstavelig talt renska tallerkenen, og hadde ikke engang plass til dessert etterpå. Det kjennes på smaken at råvarene er hentet rett utenfor døra, og det inspirerte meg til å bli flinkere i valg av matvarer selv også. Kjøleskapet skal fylles opp med ferske godsaker i stedet for frysevarer 🙂




Innlegget inneholder reklame

Ettersom vi bare drakk ett glass vin hver og ikke en flaske er vi begge i kanonform og fulle av energi etter gårsdagen. Den skal vi bruke på en skikkelig god treningsøkt før hotellfrokosten venter. Det er noe av det beste jeg vet, spesielt når jeg føler at jeg har fortjent det. Så nå skal det løftes – gogogo! 

12 kommentarer
    1. Såg utrolig koselig ut!:-)
      Jeg lurer på om du kunne tenkt deg og svart på et spørsmål! Det gjelder en fitness konkurranse, jeg er en av de mange jentene som virkelig ønsker å stille. Er snart 17 år og har trent styrke siden jeg var 14 (jeg ble forelsket med en gang, haha).. men begynte å trene seriøst for rundt et år siden. Jeg har gått opp mange kilo og blitt mye sterkere nå! Har veldig lyst å prøve meg på en konkurranse senere, må vel bli litt sterkere først.
      Jeg har altså funnet en klubb i nærområdet, men lurer på hva det neste steget er? Skal jeg ta kontakt med en coach eller klubben først? Synes alt dette er veldig vanskelig og komplisert. Lurte på om du kanskje ville lage et innlegg om fitness konkurranser, siden du har stilt i flere! Hvordan man går frem, psykisk styrke osv? 🙂
      Liker bloggen din veldig godt, du er skikkelig rå!

    2. den bikinien var kjempe fin, pluss de andre fra “to die for” også!:) hvordan er de på størrelsen? når jeg til normalt bruker L i overdel og M i underdel, kan jeg ta sikte på å bestille det fra denne nettsiden også tror du? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg