Fredagsfølelsen

Endelig fredag igjen! Jeg har tatt tidlig helg, og har brukt formiddagen til å lese. Jeg må bare få lettet hjertet mitt når det kommer til alle dere som sender meg mailer og meldinger ang personlig trening, treningsoppsett og kostholdplaner. Jeg ser på det som en stor tillitsærklæring at dere vil velge meg som PT og legger deres lit til meg når det kommer til endring av livsstil og treningsvaner. Men akkurat nå har jeg verken kunnskap eller kapasitet til å svare på alle henvendelsene. Jeg jobber, studererer, blogger og trener – og har derfor ikke tid til å ta på meg noe mer akkurat nå. Jeg føler også at det ville vært feil å ha PT-kunder når jeg ikke er sertifisert enda, jeg vil være 100% sikker på at det jeg gjør er riktig før jeg vil ha noen kunder. Selv om jeg kan mye om trening er jeg langt i fra utlært, og vil derfor prioritere skolen nå. Jeg håper dere har forståelse for dette og ikke blir fornærmet når jeg ikke svarer på alle epostene. Jeg LOVER å komme sterkere tilbake når jeg er ferdig på skolebenken, og håper dere har tålmodighet til å vente på meg enn så lenge. 


Teppe, anatomi og Questbarer har altså formiddagen min vært preget av, kan ikke klage på livet da. Cookies & Cream er jo den nye smaken fra Quest og den er faktisk helt latterlig god. Jeg bestilte en eske som kom forrige lørdag, og jeg ble nesten litt paff da jeg merket at det bare var en igjen i dag. Det er jo 12 barer i ekska, så jeg skjønner ikke helt hvordan den har blitt som på seks dager?! Haha, sånn kan det gå. Jeg har også rukket å ta sol og dra til frisøren, så jeg føler virkelig jeg har vært effektiv i dag. Denne jenta smiler alltid etter et besøk hos Restyle Hair Design, blir alltid fornøyd. Litt rød i ansiktet etter å ha vært i solariumet, men måtte legge ved bilde likevel. Jeg elsker lengden, men vuderer å endre fargen på håret ettersom jeg har har ombre så lenge nå. Forandring fryder, er det ikke det de sier?


Lunsj har jeg også rukket å spise, speltlompepizza ble det i dag. Det lover vel bra når jeg har spist både sjokolade og pizza før klokken 1 på en fredag, haha! Litt pesto som saus, stekt kyllingfilet, paprika, sopp, purre og lettost som fyll. Inn i ovenen på 200 g i 5-8 minutter, følg med på slutten slik at de ikke blir svidd. Topp med ruccola og sukkerfri ketchup så er du good to go! Med disse i magen skal jeg lese litt til, før jeg setter kursen mot Frøya sammen med mamma og pappa. I helgen har jeg fri fra både jobb og skole og skal bare kose meg! Familiekos, spa, massasje, hotellfrokost og løpeturer venter – herregud så godt det skal bli. Min trofaste Mac er med, så jeg skal selvfølgelig få oppdatert bloggen selv om jeg er borte. 

Riktig god helg alle sammen!

11 kommentarer
    1. For et sammentreff, jeg tenkte på dette i dag, flott at du gir beskjed til oss alle 😀 Det er jo betryggende for din del at du allerede har en ivrig kundemasse når du går ut i arbeid som PT ;D Du ser fantastisk ut 😀

    2. åå, det fine håret da 😀 Selv er jeg så lei av å farge håret, at jeg bare lar håret vokse å venter på min egen farge, ser ut som en dårlig ombre 😛 haha..
      Håper du får en finfin helg Nora, her sitter jeg selv med sykdomslære – spennende temaer dette innenfor kropp og helse! 😀

    3. Hei! Ville bare si at jeg syns du inspirerer skikkelig, og for min del er du mer inspirerende off season 😀 gode oppskrifter og herlig treningsglede! Jeg syns forresten også det er moro å lese når du legger ved antall kg i øvelsene dine. Ønsker deg en fin helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg