Challenge completed!

Dag 5 av 5 med løping denne uken er gjennomført! Jeg klarte til og med min beste tid i dag, noe som var utrolig gøy. Men det gøyeste med utfordringen var ikke tiden min, det var hvor mange av dere som ble med! Jeg har fått så utrolig mange postitive tilbakemeldinger både her på bloggen og på instagram, så en slik challenge skapte virkelig mersmak for min del. Det er bare å følge med fremover med andre ord, så vil det komme flere forskjellige utfordringer fremover! Men ikveld kan vi alle bare slappe av, og gi oss selv en velfortjent klapp på skuldra for de 2,5 milene vi har lagt bak oss denne uka 🙂


Over har jeg lagt ved bildebevis på min første og min siste tid på 5 kilometer denne uken, og selv er jeg superfornøyd. Jeg er ingen løper, men likevel klarte jeg å gjennomføre dette på en ganske god tid synes jeg selv. Og vet dere hva – hadde det ikke vært for dere hadde jeg faktisk ikke gjennomført dagens økt. Jeg er en helt vanlig person som alle dere, og noen ganger frister det faktisk mer å bare slappe av enn å trene. Midt i klasserommet sa jeg i dag at jeg angret på at jeg hadde lagt ut challengen, fordi jeg hadde virkelig ikke lyst til å løpe i dag. Men tror dere jeg angret etterpå? Nei – jeg har aldri angret på ei treningsøkt før og det kommer nok aldri til å skje heller!


Med ei helg på skolebenken har jeg rett og slett ikke vært innom butikken, og dagens siste måltid ble derfor litt forskjellig som jeg hadde i kjøleskapet. Torsk stekt med to hele egg og en pakke kokt skinke, sammen med grønnsaker og søtpotetmos. Kombinasjonen høres i utgangspunktet veldig merkelig ut, men det ble faktisk bedre enn forventet 🙂 Nok mat er viktig for at kroppen og musklene skal kunne restituere seg. Det er også hvile – så ikveld skal jeg faktisk legge meg supertidlig. Opp og trene bein før jobb i morgen, så da trenger jeg å være uthvilt for å yte best mulig. Jeg har nemlig store planer om å gjøre neste uke til ei kickass-treningsuke, og jeg håper dere er med meg på det neste uke også! Bruk denne søndagskvelden til å lade opp, og gi alt i morgen sprekinger 🙂

5 kommentarer
    1. Jag ska absolut ladda upp nu ikväll för en ny vecka med träning och bra mat! 😀 Blev lite sisådär med träning och kost i helgen, men är desto mer taggad för att fixa det ännu bättre nu i veckan:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg