Utetrening

God kveld 🙂 Det ble ingen beinøkt på meg i dag, men det ble en skikkelig lang og god tur ute i det fine været. Jeg er ikke supernazi på at jeg MÅ trene den og den dagen, beinøkta mi utsetter jeg bare til i morgen. Det handler for min del mye om treningsglede og hva jeg har LYST til å gjøre hver eneste dag, og i dag var en langtur det eneste rette. Jeg tror personlig at det er en mye sunnere holdning å ha enn å følge treningsregimer slavisk. Treningen min må tilpasses etter livet og hverdagen, ikke omvendt. Det har vært strålende vær ute i trønderhovedstaden denne torsdagen, og det måtte bare utnyttes. Men selv om det ikke ble noen tur på treningsstudioet fant vi noe gammelt gårdsutstyr som var perfekt til å ta dips og henge i! Er man treningsnarkoman, så er man treningsnarkoman sier jeg bare 🙂




Topplue og skibukse er fra Craft, ullsokker og genser fra Kari Traa og boblevesten er fra Rohnisch. Alle klærne finner du hos sponsor X-life.

Jeg har altså ikke et fungg av dårlig samvittighet for å droppe treningsøkta når jeg har vært i aktivitet hele dagen likevel. Det finnes nok av dager med dårlig vær som passer bedre å legge innendørs-treningen til, og heller nyte dager som denne ute. Vi har jo så fantastisk vakker natur her i Norge, det mangler bare litt snø nå så er alt perfekt. Jeg er jo så glad i å gå på ski, og jeg jeg merker jo lysten øker enda mer av å se på OL. Krysser fingrene for litt snøfall snart, men jeg er hoppende glad uansett! Torsdagssmil fra meg til alle dere 

14 kommentarer
    1. Du har funnet naboen sin gamle høysvans. Den synes sikkert det var gøy å komme til nytte 😉 Fine bilder!

    2. Godt å ha en dag fri fra trening også. Er slik selv. Trener 2 dager, så en dag fri, så to dager, en dag fri. :)) Å det passer meg godt 🙂 Den dagen jeg ikke trener så kribler det i kroppen 🙂 Har ett program som jeg har laget selv (trener på apparater) Å det liker jeg godt. Faktisk så var jeg så dårlig trent da jeg startet på januar at jeg startet med 5 kg. Nå er jeg oppe i 30 – 40 kg alt etter øvelsen 🙂 Har også staking, tredemølle/elipsemaskin i tillegg. Jeg har alltid musikk på ørene (Don Omar, Skrillex, Pitbull, Adelen, Maroon5, Flo Rida, Rihanna osv)
      Når jeg har musikk på ørene så klarer jeg mere også. PS Fres med kirsebær er helt herlig. For de som lurer på om det hjelper under trening, JAAAAA det gjør det :))

    3. Ååå.. Du motiverer meg og sprer glede! Det er akkurat sånn jeg tenker også..
      Man må tilpasse hverdagen og hvordan du føler deg..
      Du er super <3

    4. Du er herlig 🙂 Tror du forresten du kunne kommet med et “ordentlig” innlegg om ute trening? med tips til øvelser vi kan gjøre? for oss som ikke trenger på gym

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg