Lykke og overskuddstrening

Nå er jeg eier av min aller første leilighet! Jeg er så lykkelig at jeg har ikke ord for det, året kunne virkelig ikke ha startet på noen bedre måte. I går hadde jeg fri fra gymmet, men det var jammen trening å bære, løfte og skru alt som skal på plass. Enda er det mye igjen, og jeg gleder meg til å vise dere det ferdige resultatet!  Nå har jeg jo fått ordnet internett også, sånn at bloggen kan oppdateres flittig igjen. Da jeg våknet med verdens største smil om munnen i dag tidlig dro jeg rett på trening med fine Kristine – strategisk som jeg er bor jeg nå bare 5 minutter fra favoritt-gymmet. Etter høydag med masse karbohydrater pluss at jeg var høy på lykkerus hadde jeg ei skikkelig god overskuddsøkt på rygg og bryst. Vi kjørte følgende øvelser:

Nedtrekk 3 x 10

Sittende roing 3 x 10

Pullover 3 x 8

Benkpress 3 x 7

Cabelcross 3 x 15

Pushups mellom step

Har dere prøvd denne øvelsen før? Den er faktisk ganske så utfordrende synes jeg, og ikke minst gøy! Jeg aner ikke hva den heter, men jeg kan iallefall forklare utførelsen av den for dere. Du starter i pushup posisjon med begge hendene på gulvet før du skyver fra så ekplosivt at du lander med begge hendene opp på steppene. Her strekker du hendene helt ut før du utfører enda en pushup ned mellom de to steppene og “hopper” ned igjen. Gjenta så mange ganger du gir deg! Jeg klarer mellom 10-12 stk akkurat nå når jeg har steppen på den nederste høyden. Målet er jo å få den høyere og høyere opp etterhvert, slike ting er så gøy å øve på! Etter en god økt på Hit the Gym var vi begge to fantastisk fornøyd som dere ser:



  Viktig å ha det gøy på trening! Nå skal jeg komme meg i seng, i morgen venter en ny dag med jobb, trening og flytting. Men best av alt – det kom hentemelding fra supersponsor X-life med alt jeg trenger av kosttilskudd til dietten. For en uke! Ikke rart jeg ikke klarer å slutte og smile 🙂 Natta!

15 kommentarer

Siste innlegg