Høydag og flyttekaos

Hei dere! Tenkte bare å komme med en rask kveldsoppdatering midt i flyttekaoset. Alle tingene mine står i svartsekker og jeg vet ikke engang hvor kameraet har tatt veien! I morgen er dagen jeg har ventet på – jeg tar over min aller første leilighet i sentrum av Trondheim. Jeg kan nesten ikke tro det er sant, og jeg gleder meg som en liten baby til jeg står der med nøkkelen i hånden. Etter trening har kvelden gått med på å pakke ned alt av ting og tang – utrolig hvor mye ubrukelig man tar vare på. Uansett , siden dere liker før/etter bilder av meg tenkte jeg kanskje dere ville ha det av leiligheten også? Sånn ser den i allefall ut før jeg tar over og fyller den med nye møbler, treningsklær og proteinbøtter:




Foruten å pakke rakk jeg en god treningsøkt i dag og! Kjørte rygg og geriljacardio – det er perfekt fettforbrenning når man har litt dårlig tid . 20 sekunder full spurt etterfulgt av 10 sekunders pause på siden av mølla før du sprinter nye 20 sekunder. Jeg hadde mølla på 15 og stigningen på 6, og kjørte 8 drag tilsammen. Det er altså bare snakk om 160 sekunders intensiv jobbing totalt, og det er vel noe alle klarer å motivere seg til! Jeg liker å varme opp lett og gå litt etterpå, så tilsammen brukte jeg 15 minutter på cardio i dag. Ikke verst å ha høydag heller, og å spise dette herlige måltidet når jeg kom hjem:



En stor skål med havregrøt iblandet sjokoladeprotein, cottage cheese og banan. Som alltid prøver jeg å dandere fint til bilde, før jeg roter alt sammen og spiser 😉 Det er viktig å late som jeg er litt ordentlig – når jeg egentlig spiser som en gris! Nå skal jeg pakke videre, så jeg får bare ønske dere en riktig god kveld. Neste gang jeg oppdaterer bloggen er jeg leilighetseier 😀

24 kommentarer

Siste innlegg