Fredagsfôr

Alle liker vel å kose seg litt ekstra når det er helg – meg inkludert. Men i stedet for å spise smågodt og is er det fullt mulig å kose seg med skikkelig mat også. Serranosurret kyllingfilet har definitivt blitt en favoritt her hos meg, og jeg er bare nødt til å dele denne retten med dere igjen.  Kyllingfileten stekes først på vanlig måte før du surrer serranoskinken rundt og steker litt til. Før du steker kylling skjærer du opp søtpotet, gulrot og løk som du legger i en ildfastform med litt olje og krydder – og steker midt i ovnen på 220 grader i ca 40 minutter. I tillegg serverte vi med ris og brokkoli – så fantastisk godt og ikke minst supersunt!

Det er virkelig ingenting som slår et godt måltid på en fredagskveld – spesielt etter en god treningsøkt. Før jobb i dag var jeg på Hit the gym i to timer og koste meg med styrke, cardio og en runde på rumblerolleren før jeg kom meg på jobb. Kjenner spesielt øvelsen under godt i rumpa! Nå er skal jeg bare late meg resten av kvelden, ny dag med jobb og trening venter i morgen. Riktig god helg da dere 🙂

8 kommentarer
    1. Ingvild: sneakers fra Nike har jeg på meg der. Helt uten demping eller støtte, men de er fine tid fritid også så det greit de dagene det er liten plass i treningsbagen min 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg