Jubileum og godt nytt år!

I dag har verdens beste mamma og pappa vært gift i 25 år. Vi startet dagen med å overraske dem med champagnefrokost, og avsluttet den med en treretters middag på en utrolig god restaurant. Det er nok en av de beste måltidene jeg har spist noensinne! Perfekt avslutning på kvelden og feiringen av et fantastisk ekteskap.

Resten av dagene vi har vært her har ikke maten vært så fantastisk – burger og chips hver dag. Generelt har jeg vært dårlig på kostholdsfronten hele jula, og spist alt for mye av alt. Godt vi skal hjem til rutiner snart, hvis ikke hadde jeg rullet hele veien hjem til Norge! Klarte ikke å velge sunne alternativ i farta her, og klarte heller ikke la være å bruke penger. Sykt fornøyd med min nye baby fra Michael Kors, verdt hver krone jeg ikke skulle bruke.

Klokken har nå passert 12 her i New York også, og årets siste dag er her. Før jeg legger meg vil jeg bare si tusen, tusen hjertelig takk til alle dere lesere som har fulgt meg gjennom året. Gjennom hele den utrolige reisen min rundt jorda, hjemkomst og konkurranseoppkjøring. Det har uten tvil vært det mest begivenhetsrike året i livet mitt, men jeg skal gjøre mitt beste for å toppe det i 2014! Med personlig trener utdanning og nye konkurranser for tur kan det ikke bli annet enn bra 🙂 Så da gjenstår det bare å si takk for det gamle – og riktig godt nyttår alle sammen!

8 kommentarer
    1. Så fin gjeng, altså! Masse gratulerer til mammsen og pappsen! Og den nye babyen din (veska altså) var kjempefin. Håper du har en fin tur videre! <3 Godt nyttår, besteNora, og jeg er sikker på at du topper 2013 i det kommende året! 🙂

    2. Godt nyttår vakre kvinne, og tusen hjertelig takk for at du deler! Takk for all motivasjon og inspirasjon du har gitt meg i 2013, jeg ser frem til det nye året!

    3. Godt Nytt År til deg Nora. Du har en flott blogg som jeg liker veldig godt! Stå på i det nye året, du er til inspirasjon og glede for mange.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg