Fredagslunsj og supersalg

Det er straks jul og supersponsor X-life har skjønt at det er mange som ønsker seg nye treningsklær til jul! Derfor kjører de Black Friday Supersale i hele dag med 30-90% avslag på masse fine treningsklær! Hele salget finner du ved å klikke her, og under har jeg listet opp noen av mine favoritter som nå er på salg. Størrelsene går raskt unna, så jeg anbefaler å ta en titt innom med engang enten om du skal handle til deg selv eller til nære og kjære. Myke pakker under treet er iallefall det beste jeg vet, tipper en god del er helt enig med meg!

Varmere genser med ull fra Puma, nå til 70% og du finner den her.

50% på superbehagelig singlett fra Kari Traa finner du her.

Halv pris også på favoritthood fra Adidas som du kan klikke hjem her.


50% på rååsa topp fra Reebok også 🙂 

Alle jenter vet at shopping er slitsomme greier. Derfor er det også viktig med påfyll av god mat også, så her kommer et enkelt lunsjtips. Jeg spiser ikke mitt første måltid før rundt klokken 12, men jeg vet allerede hva lunsjen min skal være. Akkurat det samme som jeg spiste til kveldsmat i går, fordi det var så utrolig godt! Ikke minst superenkelt også, akkurat som jeg liker det. Blander en boks mager kesam med litt vaniljestevia og toppet med banan, mandarin og tørkede tranebær. Det enkle er virkelig ofte det beste! Jeg rakk å lage litt enkel julebakst her om dagen også, oppskriften kommer litt senere ikveld. Ha en super fredag så lenge!


6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg