Min beste oppskrift på proteinpannekaker

Det finnes utallige oppskrifter på proteinpannekaker  – og jeg har sikkert lagt ut over 10 varianter selv. Her kommer min favoritt, dette er uten tvil den beste oppskriften jeg har laget på proteinpannekaker 🙂 Det beste av alt er at den er utrolig enkel, og inneholder bare sunne ingredienser for er godt for både kropp og smaksløker. For å lage disse trenger du følgene ingredienser:

3 egg

200 g havregryn

3 modne bananer

3 dl vann

60 g vaniljeprotein / bakepro

1 rør steviadråper med vaniljesmak

1 ss kanel 

1 ts bakepulver

Mos bananene med stavmikser før du tilsettter resten av ingrediensene. Det blir absolutt ikke det samme resultatet smaksmessig om du bare kutter den opp i biter og har i røra. Velg selv om du vil ha vaniljeprotein eller bakepro, det blir en litt søtere variant om du går for vanilje. Begge gjør seg utrolig godt i røra, hilsen ei som snakker av erfaring 😉


Lykkelig i min nye treningsgenser fra Karitraa fordi jeg vet at pannekakene som venter smaker magisk godt 🙂

Så er det bare å SMILE og servere  🙂 Disse ble servert rett etter trening på fredagskveld, og er perfekt påfyll til slitne muskler. Pålegg velger du selvfølgelig selv, mine noen av mine favoritter er mager vanilje kesam, banan, sukkerfritt syltetøy og cottage cheese. Bon apetit!


Lenkene i innlegget er sponset.

26 kommentarer

Siste innlegg