Høstvarme

God søndagsmorgen alle sammen! Det er kanskje ikke morgen lenger, men jeg har sovet lenge for engangsskyld og det var utrolig godt. Jeg har senvakt på jobb, og dagens lette trening ble en luftetur ut i det fine høstværet. Der er kaldt ute, men høsten er til for å være utendørs synes jeg. Lufta er så frisk og god nå om dagen, så da gjelder det bare å kle seg etter forholdene! Det har jeg gjort i dag, i fine og varme favorittplagg. I dag pakket jeg meg inn i ullgenser fra Kari Traa, joggebukse fra MXDC og dunjakke fra Rohnisch. Liker så godt mønsteret på ullgenseren, det er så fint!

Søndag er den store bakedagen, og jeg ville ha noe som gikk raskt. Havrecookies med nøtter ble en favoritt hos hele familien, og gikk ned på høykant hos oss alle. Jeg er litt av et koneemne, om jeg så skal si det selv! Spesielt gode er kjeksene hvis nytes forran vedovnen en kald høstdag 🙂 God bakst varmer nemlig det også, iallefall hjertet til en matelsker som meg. Jeg deler oppskriften litt senere, nå må jeg gjøre meg klar til jobb. Nyt søndagen og lad opp til en ny treningsuke alle sammen 🙂

Lenkene i innleget er sponset.

17 kommentarer
    1. Må bare spørre om en ting:
      Jeg har SINNSYKT lyst på ullundertøyet fra Kari Traa, det mønsteret er sååå fint! Men noen i familien har kjøpt det og sier det ikke varmer bra i det hele tatt.. Hva er din erfaring?

    2. LenaHM: jeg synes det varmer skikkelig godt jeg 🙂 sikker på de mente ullundertøyet og ikke de tekniske plaggene? 🙂 det er det jo stor forskjell på!

    3. Du blir defintivt en vakker kone en gang! 🙂 Og at du kan lage mat er det jo ingen tvil om! La oss bare håpe at du får en mann (eller kvinne) som er like matelskende som deg selv!:)

    4. Jeg har tre Kari Traa ull undertøy gensere, de er så varme og gode 🙂 og ikke minst veldig fine!! 🙂
      Takk for fristende oppskrift, tror jeg må bake snart 🙂
      Hva synes du om den røhnisch jakka? Er den kjempe varm? Kan brukes midt på kaldeste vinteren? Hehe. Og hva slags størrelse har du i den? 🙂

    5. Monica: helt enig med deg 😀 Jeg er superfornøyd med jakken min! Bruker den hver eneste dag og har den i størrelse S. Den er veldig god og varm, så jeg tror nok den skal holde midt på vinteren også ja. Kommer med nærmere tilbakemld om det i februar 😉

    6. Takk for svar! 😉 haha sorry at jeg maser om den jakka men lurer på å bestill den selv og vil jo kjøpe riktig størrelse!! Jeg varierer mellom small og medium i jakker, så derfor jeg lurer så fælt 😉 synes du 36 er romslig i størrelsen? Hehe. Får du plass til en litt tykk genser innenfor jakka?
      Du ser så bra ut!! Du er en av inspirasjonene mine, så Idag fikk “du” meg på trening 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg