Hit the gym!

Goood torsdagskveld alle sammen! I dag har egentlig vært en kaosdag med masse rot. Selv om det alltid er godt å trene er det ekstra godt på slike dager – ikke noe tenking, bare løfting! I dag sto rumpe og lår på planen og jeg hadde skikkelig god kontakt gjennom hele økta. Ingenting er bedre enn det 😀 I tillegg var dette den aller første økta på det nye gymmet jeg har blitt medlem hos – Hit the gym! Det har nettopp åpnet og er helt seriøst det kuleste gymmet jeg har satt beina mine inn på. Og heldigvis er det ikke bare kult, men det har også alt utstyret man behøver for å ha en KILLER treningsøkt. Med grafitti på veggene og sykt kul belysning satte det virkelig stemningen for å løfte tungt! Det fikk jeg virkelig gjort også – før jeg fikk knipsa litt bilder for å vise dere lokalet 🙂



Trener tungt i tights fra 2XU og genser fra Better Bodies. ( Sponsede lenker)

På bildet over ser dere en maskin jeg definitivt kommer til benytte meg mye av! Herregud så bra kontakt jeg fikk med rumpemusklene 🙂 Kommer definitivt til å bli fast innventar på dette gymmet fremover! Og hvis dere vil teste det ut også er det mulighet for å ta prøvetimer – noe som virkelig anbefales fra min side. Nå skal jeg komme meg til sengs, sliten etter en god økta og en lang dag. Ny måned og fredag coming up imorgen 😀 

12 kommentarer
    1. Jeg har hatt så utrolig lyst til å finne meg ett skikkelig gym her i Trondheim, problemet er bare at dumme meg har bundet meg til sit til sommeren pga den billige prisen og har ikke råd til å være medlem ett annet sted i tillegg 🙁 Angrer noe helt fryktelig på den! Ser helt rått ut, så kommer garantert til å ta en prøvetime der til sommeren når jeg skal finne mitt nye andre hjem! 😀

    2. Waaaow! Dette så da ekstremt fancypanzy ut! Og det er så heeerlig å legge fra seg en rotet og småstressa dag på gymmet! ELSKER de øktene!

    3. Blir du sponset siden du er medlem på så mange treningssenter? 🙂 kaliber, Club Fitness, maxpuls og hit the gym…

    4. Ser skikkelig bra ut 😉 men hvor mange gym medlemsskap har du egentlig? synes du trener på så mange forskjellige steder hele tiden? Blir ikke det sinnsykt dyrt? 🙂

    5. Kanskje du kan komme med en oversikt over alle stedene du har trent? Negative og dårlige sider ved de forskjellige stedene?! Ser etter en ny plass å trene så noen tips hadde vært supert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg