Bildedryss fra Købehavn

Hei dere 🙂 Her kommer noen bilder fra turen vår i vakre København. Litt for mye av både shopping, vin og mat har det blitt – men Gud så gøy det har vært! Langt borte fra alt som heter fitness, hverdag og rutiner – for selv om jeg elsker livsstilen min er det fantastisk med slike avbrekk innimellom. Heldigvis har vi en hel dag til igjen her før hjemreisen til Trondheim sent imorgen kveld.

Enormt hvor mye spørsmål som har kommet inn på forrige innlegg, lover å svare så snart jeg rekker. Nå er det på tide å ta kveld, må være uthvilt og klar for å utnytte den siste dagen til det fulle 🙂 God natt fra Danmark!

7 kommentarer
    1. hei! vi er to jenter som elsker mote og fashion, det er det den nye bloggen vår handler om moteogfashi0n.blogg.no plis sjekk den ut og se om du liker den, gjerne legg igjen en kommmentar om hva du synes og hva som burde gjort bedre, ps: je g snakker ikke bare til bloggeren, jeg snakker til alle som leser denne kommentaren, værså snill å sjekk ut siden vår!<3<3<33<3<3<3<33<3<3

    2. For en inspirasjon du er 🙂 Jeg prøver å komme skikkelig i gang ned styrketrening, men jeg synes det er skummelt å ta steget fra “den trygge” sonen ved mølla, og i saltimene. Noen tips? 🙂 Katrine

    3. Så utrolig fint, nytt og fresht design på bloggen din!
      Ser ut som om du har kost deg i Køben, skal selv snart på jentetur, gleder meg til å reise og koble av fra den ellers travle hverdagen!
      Ha en fin mandag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg